فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر عوامل اجتماعی و سازمانی بر میزان وفاداری مشتریان و رفتار مصرف‌کنندگان (فیروز شکری رزی و همکاران ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر عوامل اجتماعی و سازمانی بر میزان وفاداری مشتریان و رفتار مصرف‌کنندگان (فیروز شکری رزی و همکاران ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر عوامل اجتماعی و سازمانی بر میزان وفاداری مشتریان و رفتار مصرف‌کنندگان (فیروز شکری رزی و همکاران ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه تأثیر عوامل اجتماعی و سازمانی بر میزان وفاداری مشتریان (فیروز شکــری رزی و همکاران ۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه توسط فیروز شکــری رزی و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است .این پرسشنامه از ۳۰ سؤال پنج گزینه‌ای مبتنی بر طیف لیکرت تشکیل شده است. به عبارت دقیقتر، ابزار سنجش ازهفت قسمت تشکیل شده است که عبارتند از؛ ۱- مفهوم اعتماد (سؤالات ۱ تا ۳)، ۲- مفهوم تصویر ادراک شده (سؤالات ۴ تا ۹)، ۳- مفهوم شیوه برخورد (سؤالات ۱۰ تا ۱۲)، ۴-مفهوم کیفیت خدمات(۱۳تا۱۶)  ۵- مفهوم تعهد سازمانی )سؤالات ۱۷ و ۱۸)، ۶- مفهوم فرآیند اداری (سؤالات ۱۹ تا ۲۴) و ۷-مفهوم وفاداری مشتری (شامل ابعاد نگرشی، شناختی و انگیزشی) (سؤالات ۲۵ تا ۳۰).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.