فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش میزان دلبستگی و وابستگی احساسی مصرفکنندگان به نام تجاری (لوئیس و لومبارت ۲۰۱۰)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش میزان دلبستگی و وابستگی احساسی مصرفکنندگان به نام تجاری (لوئیس و لومبارت ۲۰۱۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش میزان دلبستگی و وابستگی احساسی مصرفکنندگان به نام تجاری (لوئیس و لومبارت ۲۰۱۰) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه سنجش دلبستگی به نام تجاری( لوئیس و لومبارت (۲۰۱۰))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این بخش بر اساس مطالعهی لوئیس و لومبارت (۲۰۱۰) می باشد. مشخصههای این بخش از پرسشنامه به همراه متغیرها و تعداد سوال ها برای دلبستگی در جدول ۳-۴- ارائه گردیده است.
جدول ۳-۴- بخش سنجش دلبستگی
| متغیر | تعداد سوال | شماره سوال |
| دلبستگی رفتاری | ۲ | ۹-۸ |
| دلبستگی نگرشی | ۲ | ۱۱-۱۰ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 