فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش میزان دلبستگی و وابستگی احساسی مصرف‌کنندگان به نام تجاری (لوئیس و لومبارت ۲۰۱۰)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش میزان دلبستگی و وابستگی احساسی مصرف‌کنندگان به نام تجاری (لوئیس و لومبارت ۲۰۱۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش میزان دلبستگی و وابستگی احساسی مصرف‌کنندگان به نام تجاری (لوئیس و لومبارت ۲۰۱۰)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه سنجش دلبستگی به نام تجاری( لوئیس و لومبارت (۲۰۱۰))

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این بخش بر اساس مطالعه­ی لوئیس و لومبارت (۲۰۱۰)  می باشد. مشخصه­های این بخش از پرسش­نامه به همراه متغیرها و تعداد سوال ها برای دلبستگی در جدول ۳-۴- ارائه گردیده است.

جدول ۳-۴- بخش سنجش دلبستگی

متغیر تعداد سوال شماره سوال
دلبستگی رفتاری ۲ ۹-۸
دلبستگی نگرشی ۲ ۱۱-۱۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.