فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر رسانههای اجتماعی و سیستمهای مدیریت مشتریمحور بر بهبود عملکرد ارتباطات مشتری (کریستالیز و کریسوچو ۲۰۱۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر رسانههای اجتماعی و سیستمهای مدیریت مشتریمحور بر بهبود عملکرد ارتباطات مشتری (کریستالیز و کریسوچو ۲۰۱۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر رسانههای اجتماعی و سیستمهای مدیریت مشتریمحور بر بهبود عملکرد ارتباطات مشتری (کریستالیز و کریسوچو ۲۰۱۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری (کریستالیز و کریسوچو(۲۰۱۳))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
در این تحقیق برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد ارائه شده توسط کریستالیز و کریسوچو(۲۰۱۳)استفاده شده است. در این پژوهش به دلیل نوع تحقیق و همچنین گستردگی جامعه آماری و به تبع آن پیچیدگی نمونه آماری و برای دسترسی سریعتر به نظرات پرسش شوندگان بهترین روش جمع آوری داده ها در این تحقیق پرسشنامه درنظر گرفته شد.ترتیب سوالات پرسشنامه نیز در جدول زیر آمده است :
جدول۳-۱) تقسیم بندی گویه های پرسشنامه
| متغیر/ سازه | تعداد گویه ها |
| سیستم مدیریت مشتری محور | ۶ |
| استفاده از فن آوری رسانه های اجتماعی | ۵ |
| قابلیت های CRM اجتماعی | ۱۳ |
| عملکرد ارتباط با مشتری | ۵ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 