فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش درگیری ذهنی نسبت به کالا و ویژگیهای شخصیتی افراد در تصمیمگیری خرید ناگهانی پوشاک (پرسشنامه و آزمون فرافکن سناریو)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش درگیری ذهنی نسبت به کالا و ویژگیهای شخصیتی افراد در تصمیمگیری خرید ناگهانی پوشاک (پرسشنامه و آزمون فرافکن سناریو) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش درگیری ذهنی نسبت به کالا و ویژگیهای شخصیتی افراد در تصمیمگیری خرید ناگهانی پوشاک (پرسشنامه و آزمون فرافکن سناریو) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تأثیر درگیری ذهنی کالا و ویژگیهای شخصیتی افراد روی تصمیم خرید آنی پوشاک (پرسشنامه و آزمون فرافکن (سناریو))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
به منظور سنجش شاخصهای مدل نظری تحقیق از پرسشنامه و آزمون فرافکن (سناریو) استفاده شده است.
در این راستا با نظر اساتید، پرسشنامه اولیه (که مستقیما از مقالات معتبر خارجی اقتباس گردیده بود) به منظور برخورداری از روایی لازم برای توزیع در جامعه مورد تحقیق، بازنگری و بومیسازی گردید و در نهایت پرسشنامه نهایی در دو نسخه مجزا برای پاسخدهندگان مذکر و مونث طراحی گردید. این اقدام از آن جهت صورت گرفت که آزمودنیها همزادپنداری بهتری با شخصیتهای سناریو احساس کرده و متغیرهای مورد نظر، به نحو مناسبی اندازهگیری شوند. ۳۷ گزاره (پرسش) مربوط به متغیرهای تحقیق قرار دارند که پاسخ همگی در قالب طیف لیکرت پنج گزینهای مورد سنجش قرار گرفته است. در این قسمت برای سنجش دو متغیر تصمیم خرید آنی و ارزیابی هنجاری، سناریوی کوتاهی قرار داده شده است تا مخاطب براساس همزادپنداری به سوالات پاسخ دهد.
تعاریف عملیاتی متغیرها
جدول ۱-۳ شاخصهای مورد استفاده برای سنجش متغیرهای تحقیق و منبع آنها را نشان میدهد.
جدول ۳۱– تعاریف عملیاتی متغیرهای تحقیق
| متغیرها | شاخصها | منبع | پیشینه استفاده |
| برونگرایی | ü برونگرا و پر شوروشعف
ü تودار و کمحرف*[۱] |
گاسلینگ و همکاران (۲۰۰۳) | جسوانی و داو (۳۰۱۲) |
| سازگاری | ü دلسوز و خونگرم
ü ایراد گیر و اهل جروبحث* |
||
| وظیفهشناسی | ü قابل اعتماد و منضبط
ü بینظم و بیدقت* |
||
| باز بودن به تجربه | ü پیچیده و پذیرنده تجارب جدید
ü پیرو قواعد مرسوم و فاقد خلاقیت* |
||
| روانرنجورخویی | ü عصبی و زود رنج
ü خونسرد و با ثبات احساسی* |
||
| تمایل کلی به خرید آنی | ü بیاختیار
ü بدون فکر ü فیالبداهه و بدون قصد قبلی ü ناگهانی ü عمل براساس احساس ü عدم دقت |
روک و فیشر (۱۹۹۵) | جونز و همکاران (۲۰۰۳) |
| تمایل به خرید آنی پوشاک | ü بیاختیار
ü بدون فکر ü فیالبداهه و بدون قصد قبلی ü ناگهانی ü عمل براساس احساس ü عدم دقت |
||
| درگیری ذهنی | ü اهمیت
ü علاقه |
مککواری (۱۹۹۲) | |
| تصمیمخریدآنیپوشاک | ü خرید پوشاک بدون قصد قبلی | روک و فیشر (۱۹۹۵) | داوسون و کیم (۲۰۰۹) |
| ارزیابی هنجاری | ü خوشایند
ü عاقلانه ü قابل قبول ü نشانه پختگی |
[۱] شاخصهای با علامت* دارای کد معکوس میباشند..
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 