فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید و تصمیم‌گیری مشتریان (گریس و اکاس)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید و تصمیم‌گیری مشتریان (گریس و اکاس) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید و تصمیم‌گیری مشتریان (گریس و اکاس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان (گریس و اکاس)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

تحقیق حاضر با استفاده از پرسش نامه ای که توسط گریس و اکاس ارائه شده، انجام می گردد.در اجزای اصلی و کلیدی بخش مدل SBL، متغیرها به عنوان عوامل پنهان هستند که بدین معناست آنها را   نمی توان بطور مستقیم مشاهده و رصد نمود و نیازمند این هستند که با شاخص های چندگانه ای اندازه گیری شوند.برای اینکه اطمینان پیدا کنیم که ابعاد برند به تصویر کشیده شده در مدل SBL برای مصرف کنندگان خدمات بااهمیت است و مقیاس ها و آیتم ها دارای اعتبار و اطمینان خوبی هستند و نتایج با یافته های پیشین قابل مقایسه هستند و روش انتخابی برای ابعاد برند جهت تایید برند و همگان سازی برند مبتنی بر تحقیقات پیشین بود (گروه تحقیقی گرس&اکاس ،نیکل پیلوسوف،۲۰۰۹).

پرسش نامه تحقیق دارای۲۴سؤال، برای سنجش۵ متغیر مطرح شده در این تحقیق است که درجدول۳-۱ مشخص شده است.تمام سؤالات بکار رفته در بخش ساختاربندی های بخش مدل SBL از طریق مقیاس  لیکرت(Likert)سنجیده شدند که از شماره۱=کاملا مخالف تا شماره۵=کاملا موافق متغیر است.

  3-1شماره گویه های هر شاخص درپرسشنامه

متغیرها شماره گویه ها
نام برند ۱
قیمت محصول ۲-۳
محیط ۴-۵
محصول اصلی ۶-۷
خدمت کارکنان ۸-۹-۱۰
احساسات ۱۱-۱۲
برداشت شخصی ۱۳
تبلیغات ۱۴-۱۵
پیشبرد فروش ۱۶-۱۷
تبلیغات دهان به دهان ۱۸-۱۹
شهرت ۲۰-۲۱
قصد خرید ۲۲-۲۳-۲۴
نگرش به نام تجاری ۲۵-۲۶-۲۷

 

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.