فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر نوع رسانههای ارتباطی بر اثربخشی تبلیغات و رفتار مصرفکنندگان (سکینه صیاد امین ۱۳۹۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر نوع رسانههای ارتباطی بر اثربخشی تبلیغات و رفتار مصرفکنندگان (سکینه صیاد امین ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر نوع رسانههای ارتباطی بر اثربخشی تبلیغات و رفتار مصرفکنندگان (سکینه صیاد امین ۱۳۹۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تاثیر تبلیغات نوع وسیله ارتباطی(سکینه صیاد امین۱۳۹۲)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه در خصوص بررسی نوع وسیله ارتباطی می باشد که در آن هر سوال برای ۵ نوع وسیله تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته و از پاسخ دهندگان خواسته شده است که در پاسخ به هر سوال شدت تاثیر آن وسیله را با استفاده از اعداد ۱ تا ۵ از شدت بسیار زیاد تا خیلی کم مشخص کنند.این بخش از ۱۳ سوال تشکیل شده است واز عناصر بخش اول مدل تشکیل شده است و برای بررسی فرضیه های فرعی تحقیق می باشد .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 