فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر نوع رسانه‌های ارتباطی بر اثربخشی تبلیغات و رفتار مصرف‌کنندگان (سکینه صیاد امین ۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر نوع رسانه‌های ارتباطی بر اثربخشی تبلیغات و رفتار مصرف‌کنندگان (سکینه صیاد امین ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر نوع رسانه‌های ارتباطی بر اثربخشی تبلیغات و رفتار مصرف‌کنندگان (سکینه صیاد امین ۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه تاثیر تبلیغات نوع وسیله ارتباطی(سکینه صیاد امین۱۳۹۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه در خصوص بررسی نوع وسیله ارتباطی می باشد که در آن هر سوال برای ۵ نوع وسیله تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته و از پاسخ دهندگان خواسته شده است که در پاسخ به هر سوال شدت تاثیر آن وسیله را با استفاده از اعداد ۱ تا ۵ از شدت بسیار زیاد تا خیلی کم مشخص کنند.این بخش از ۱۳ سوال تشکیل شده است واز عناصر  بخش اول مدل تشکیل شده است و برای بررسی فرضیه های فرعی تحقیق می باشد .

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.