فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر تبلیغات بر نگرش و رفتار مشتریان خدمات الکترونیکی و میزان اعتماد آنان (سکینه صیاد امین ۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر تبلیغات بر نگرش و رفتار مشتریان خدمات الکترونیکی و میزان اعتماد آنان (سکینه صیاد امین ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر تبلیغات بر نگرش و رفتار مشتریان خدمات الکترونیکی و میزان اعتماد آنان (سکینه صیاد امین ۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر مشتریان خدمات الکترونیکی (سکینه صیاد امین۱۳۹۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه در خصوص تاثیر تبلیغات بر مشتریان خدمات الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفته است. در واقع  این بخش برای بررسی فرضیه اصلی تحقیق می باشد وسوالات آن از عناصری که تبلیغات از طریق آن بر مشتریان تاثیر میگذارد (بخش میانی مدل ارائه شده ) تشکیل شده است در آن از طیف لیکرت ۵ تایی استفاده شده است.این بخش از ۱۶ سوال تشکیل شده است و گزینه های پاسخ از کاملا موافقم تا کاملا مخالفم می باشد.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.