فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش بازاریابی رابطهمند در افزایش رضایت مشتریان بانکها (لی نگوین هو)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش بازاریابی رابطهمند در افزایش رضایت مشتریان بانکها (لی نگوین هو) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش بازاریابی رابطهمند در افزایش رضایت مشتریان بانکها (لی نگوین هو) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک((لی نگوین هو))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
((لی نگوین هو)) وهمکارانش جهت پژوهش خوددرسال ۲۰۱۱استفاده کرده اند وشامل۲۹سوال به شرح جدول(۳-۱) است .
| ردیف | متغیرمورد پرسش | تعداد گویه های پرسش نامه |
| ۱ | اعتماد | ۴ |
| ۲ | تعهد | ۴ |
| ۳ | ارتباطات | ۳ |
| ۴ | ارزش مشترک | ۴ |
| ۵ | همدلی | ۴ |
| ۶ | روابط متقابل | ۳ |
| ۷ | رضایت مشتری | ۷ |
| مجموع گویه ها | ۲۹ |
جدول(۳-۱) تعداد متغیرها و گویه های پرسشنامه
سوالات۱تا۲۲ جهت سنجش متغیر مستقل تحقیق(بازاریابی رابطه مند) وسوالات۲۳تا۲۹جهت سنجش متغیر وابسته (رضایت مشتریان بانک ملی)طراحی شده اند.جهت پاسخگویی به این سوالات ازطیف هفت گزینه ای لیکرت استفاده می شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 