فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر ارتقای وفاداری مشتریان با استناد به مطالعات نلسون دو بیسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر ارتقای وفاداری مشتریان با استناد به مطالعات نلسون دو بیسی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر ارتقای وفاداری مشتریان با استناد به مطالعات نلسون دو بیسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تاثیر بازاریابی رابطه مند بر افزایش وفاداری مشتریان( مقالات آقای نلسون دوبیسی)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه دارای طیف لیکرت ۵ تایی از کاملاً مخالفم تا کاملاً موافقم بوده و شامل ۲ بخش سوالات عمومی و اختصاصی است. بخش اول به جمع آوری اطلاعات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان پرداخته و بخش دوّم پرسش های مربوط به متغیّرهای تحقیق می باشد. پرسش نامه این تحقیق براساس شاخص های مطرح شده در مقالات آقای نلسون دوبیسی در سالهای ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ طراحی شده است.
جدول ۳-۲- شماره سوالات متغیرهای تحقیق در پرسشنامه
| متغیّر | شماره سوال |
| کیفیت ارتباطات | ۱تا ۳ |
| تعّهد | ۴تا ۷ |
| مدیریت تعارض | و۱۶ ۸تا ۱۰ |
| اعتماد | ۱۱تا ۱۵ |
| افزایش وفاداری | ۱۷تا ۲۱ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 