فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر بازاریابی درونی بر رفتارهای فرانقشی کارکنان و کیفیت ارائه خدمات (عزیری ۱۳۹۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر بازاریابی درونی بر رفتارهای فرانقشی کارکنان و کیفیت ارائه خدمات (عزیری ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر بازاریابی درونی بر رفتارهای فرانقشی کارکنان و کیفیت ارائه خدمات (عزیری ۱۳۹۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تاثیر بازاریابی درونی بر رفتارهای فرانقشی و کیفیت خدمات (عزیزی ۱۳۹۲)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
در این تحقیق از پرسشنامه محقق ساخته و با روش طیف لیکرت به شکل زیر برای تمامی سوالات استفاده شده است.در این تحقیق به منظور بررسی رابطه بازاریابی درونی و رفتارهای فرانقشی و کیفیت خدمات ۳۹ پرسش در قالب یک پرسشنامه تنظیم شده است. که بعد پاداش در قالب ۵ سوال از سوال شماره ۱ تا ۵ بعد توسعه در قالب ۳ سوال ازسوال ۶ تا ۹ و بعد چشم انداز از سوال ۱۰ الی ۱۳ و بعد رفتاری فرانقشی بین فردی از سوال ۱۴ الی ۱۸ و بعد رفتارهای فرانقشی سازمانی شامل اظهار نظر، فضیلت مدنی و طرفداری شامل سوالهای ۱۹ الی ۲۳ می باشد. و در مورد ابعاد کیفیت خدمات شامل بعد ملموس بودن شامل سوالهای ۲۴ و ۲۵، بعد قابلیت اطمینان از سوال ۲۶ الی ۲۹، بعد پاسخگویی شامل سوالات ۳۰ الی ۳۲، بعد تضمین از سوال ۳۳ الی ۳۵ و در نهایت بعد همدلی از سوال ۳۶ الی ۳۹ که همگی سوالات با استفاده از طیف ۵ گزینه ای مورد اندازه گیری قرار گرفت.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 