فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آنلاین شرکت‌ها و شاخص‌های رقابتی (محمد مقیمی ۱۳۹۰)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آنلاین شرکت‌ها و شاخص‌های رقابتی (محمد مقیمی ۱۳۹۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آنلاین شرکت‌ها و شاخص‌های رقابتی (محمد مقیمی ۱۳۹۰)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آنلاین شرکت ها (محمد مقیمی(۱۳۹۰))

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

با استفاده از پرسش نامه استاندارد دکتر محمد مقیمی(۱۳۹۰) تهیه شده است.

پرسشنامه شامل ۳۶ عدد سؤال است که به متغیر های تحقیق مربوط می شوند.برای سنجش هر یک از متغیر ها در پرسشنامه سوالاتی مطرح شده است که سهم هر یک ازمتغیر ها  در جدول ۳-۲ به تفکیک طبقه بندی،بیان شده است.

جدول ‏۳۳)سهم متغیرها در پرسشنامه

تعداد سوالات متغیرها
۹ بازاریابی اینترنتی

۱۱  تجارت الکترونیک

۶ مدیریت روابط با مشتری
۵ مدیریت زنجیره تأمین

۵ مدیریت دانش

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.