فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر بازارگرایی بر عملکرد برند با توجه به نقش برندگرایی در مدیریت بازاریابی (Ahmad & Iqbal 2013)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر بازارگرایی بر عملکرد برند با توجه به نقش برندگرایی در مدیریت بازاریابی (Ahmad & Iqbal 2013) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر بازارگرایی بر عملکرد برند با توجه به نقش برندگرایی در مدیریت بازاریابی (Ahmad & Iqbal 2013) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تأثیر بازارگرایی بر عملکرد برند با توجه به نقش برند گرایی (Ahmad & Iqbal(2013)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه حاصل مطالعات کتابخانه ای و کمک صاحب نظران می باشد. در ضمن این پرسشنامه شامل ۲۴سوال بسته است که متغیرهای عملیاتی تعریف شده را مورد سوال قرار می دهد. در جدول زیر به مشخصات پرسشنامه تحقیق اشاره شده است.
جدول ۳-۲) معرفی ساختار سوالات پرسشنامه
| ردیف | متغیر | ابعاد | شماره سوالات | منبع |
| ۱ | بازار گرایی | مشتری محوری | ۶-۱ | Ahmad & Iqbal (2013) |
| ۲ | رقیب محوری | ۱۱-۷ | ||
| ۳ | هماهنگی بین وظیفه ای | ۱۶-۱۲ | ||
| ۴ | برند گرایی | ۲۰-۱۷ | ||
| ۵ | عملکرد برند | ۲۴-۲۱ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 