فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خردهفروشی از دیدگاه مصرفکنندگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خردهفروشی از دیدگاه مصرفکنندگان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل اثر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خردهفروشی از دیدگاه مصرفکنندگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه شامل ۴۵ سوال می باشد.سوالات اولیه پرسشنامه در رابطه با اطلاعات جمعیت شناختی مشتریان در جدول ذیل آمده است:
| اطلاعات جمعیت شناختی | جنسیت | سن | وضعیت تاهل | تحصیلات | شغل | حجم خرید |
| مقیاس اندازه گیری | اسمی | ترتیبی | اسمی | اسمی | اسمی | فاصله ای |
بخش دوم پرسشنامه تحقیق شامل سوالات تخصصی پژوهش می باشد،در طراحی این قسمت سعی گردیده که سوالات پرسشنامه تا حد ممکن قابل فهم باشد.در جدول ۳-۳ ، منابع سوالات پرسشنامه مشخص گردیده است.
منابع گویه های استفاده شده در پرسشنامه
| متغیر | محقق | سوالات تحقیق |
| پیشبرد فروش | جعفرپور و بهشتی زواره(۱۳۹۰)، امینیان و همکاران (۱۳۹۲)، صداقت و همکاران (۲۰۱۲) | ۵الی ۱۱ |
| روابط عمومی | جعفرپور و بهشتی زواره(۱۳۹۰)، امینیان و همکاران (۱۳۹۲)، صداقت و همکاران (۲۰۱۲) | ۱۲ الی ۱۵ |
| بازاریابی مستقیم | جعفرپور و بهشتی زواره(۱۳۹۰)، امینیان و همکاران (۱۳۹۲)، صداقت و همکاران (۲۰۱۲) | ۱۶ الی ۱۸ |
| تبلیغات | جعفرپور و بهشتی زواره(۱۳۹۰)، امینیان و همکاران (۱۳۹۲)، صداقت و همکاران (۲۰۱۲) یو ، دانتو و لی(۲۰۰۰) | ۱۹ الی ۲۲ |
| فروش حضوری | جعفرپور و بهشتی زواره(۱۳۹۰)، صداقت و همکاران (۲۰۱۲) ،امینیان و همکاران (۱۳۹۲) | ۱ الی ۴ |
| کیفیت درک شده | جعفرپور و بهشتی زواره(۱۳۹۰)، صداقت و همکاران (۲۰۱۲) یو ، دانتو و لی(۲۰۰۰)، پرهیزگار و ابراهیمی عابد(۱۳۹۱) | ۲۳ الی ۲۵ |
| وفاداری به برند | جعفرپور و بهشتی زواره(۱۳۹۰)، صداقت و همکاران (۲۰۱۲) یو ، دانتو و لی(۲۰۰۰)، پرهیزگار و ابراهیمی عابد(۱۳۹۱) | ۲۶ الی ۲۸ |
| آگاهی از برند | جعفرپور و بهشتی زواره(۱۳۹۰)، صداقت و همکاران (۲۰۱۲) یو ، دانتو و لی(۲۰۰۰)، پرهیزگار و ابراهیمی عابد(۱۳۹۱) | ۲۹ الی ۳۱ |
| تداعی برند | جعفرپور و بهشتی زواره(۱۳۹۰)، صداقت و همکاران (۲۰۱۲) یو ، دانتو و لی(۲۰۰۰)، پرهیزگار و ابراهیمی عابد(۱۳۹۱) | ۳۲ الی ۳۴ |
| ارزش ویژه برند | جعفرپور و بهشتی زواره(۱۳۹۰)، صداقت و همکاران (۲۰۱۲) یو ، دانتو و لی(۲۰۰۰)، پرهیزگار و ابراهیمی عابد(۱۳۹۱) | ۳۵ الی ۳۹ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 