فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف‌کنندگان و گرایش‌های زیست‌محیطی آنان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف‌کنندگان و گرایش‌های زیست‌محیطی آنان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف‌کنندگان و گرایش‌های زیست‌محیطی آنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

بازاریابی سبز با استفاده از چهار آمیخته بازاریابی عملیاتی می‌گردد. ۱- طراحی محصولات سبز ۲- ترفیع سبز ۳- توزیع منطبق با معیارهای سبز ۴- قیمت گذاری کالاهای سبز.

در جدول زیر به شاخص‌های هر یک از متغیرها، که از کجا و کدام منبع انتخاب شده است اشاره شده است:

جدول ۳-۲: نمونه پرسشنامه طراحی شده همراه با منابع

    منابع گرفته شده
متغیر محصول سبز ۱ (کامان لی،۲۰۰۸ ،دانگلایک و همکارش،۲۰۰۹، پولنسکی و همکارش،۲۰۰۱)
۲ (کامان لی،۲۰۰۸، دانگلایک و همکارش،۲۰۰۹، چن وچای،۲۰۱۰)
۳ (گیورا و همکارش،۲۰۰۴، پتی،۱۹۹۵، دانگلایک و همکارش،۲۰۰۹)
۴ (دانگلایک و همکارش،۲۰۰۹)
متغیر ترفیع سبز ۵ (ککس،۲۰۰۸)
۶ (ککس،۲۰۰۸)
۷ (پولونسکی و همکارش،۲۰۰۱)
۸ (پولونسکی و همکارش،۲۰۰۱، گارد و کووال،۲۰۰۷)
متغیر توزیع سبز ۹ (کامان لی،۲۰۰۸، دانگلایک و همکارش،۲۰۰۹ )
۱۰ (گیورا و همکارش،۲۰۰۴، پتی،۱۹۹۵، دانگلایک و همکارش،۲۰۰۹)
۱۱ (گان و همکارانش،۲۰۰۸، جهری و ساهاسکمونتری،۱۹۹۶)
۱۲ (پولونسکی و همکارش،۲۰۰۱، گارد و کووال،۲۰۰۷)
۱۳ (نیدهی شاه،ص۱۴)
متغیر قیمت سبز ۱۴ (لی و همکارانش،۲۰۱۰، ژیا و همکارانش،۲۰۰۷)
۱۵ (جهری و ساهاسکمونتری،۱۹۹۸)
۱۶ (لی و همکارانش،۲۰۱۰، ژیا و همکارانش،۲۰۰۷، جهری و ساهاسکمونتری،۱۹۹۸)
متغیر خرید سبز ۱۷ (چلگلمیلچ و همکارانش،۱۹۹۶، گان و همکارانش،۲۰۰۸، باربرو همکارانش،۲۰۰۹، لوراچ و همکارانش،۲۰۰۱)
۱۸ (گان و همکارانش،۲۰۰۸، جهری و ساهاسکمونتری،۱۹۹۶)
۱۹ (تقیان و همکارانش،۲۰۰۶)
۲۰ (گان و همکارانش،۲۰۰۸، جهری و ساهاسکمونتری،۱۹۹۶)
۲۱ (جری و همکارش،۱۹۹۶، گان و همکارانش،۲۰۰۸)
۲۲ (جری و همکارش،۱۹۹۸، تقیان و همکارانش،۲۰۰۶)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.