فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرفکنندگان و گرایشهای زیستمحیطی آنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرفکنندگان و گرایشهای زیستمحیطی آنان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرفکنندگان و گرایشهای زیستمحیطی آنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
بازاریابی سبز با استفاده از چهار آمیخته بازاریابی عملیاتی میگردد. ۱- طراحی محصولات سبز ۲- ترفیع سبز ۳- توزیع منطبق با معیارهای سبز ۴- قیمت گذاری کالاهای سبز.
در جدول زیر به شاخصهای هر یک از متغیرها، که از کجا و کدام منبع انتخاب شده است اشاره شده است:
جدول ۳-۲: نمونه پرسشنامه طراحی شده همراه با منابع
| منابع گرفته شده | ||
| متغیر محصول سبز | ۱ | (کامان لی،۲۰۰۸ ،دانگلایک و همکارش،۲۰۰۹، پولنسکی و همکارش،۲۰۰۱) |
| ۲ | (کامان لی،۲۰۰۸، دانگلایک و همکارش،۲۰۰۹، چن وچای،۲۰۱۰) | |
| ۳ | (گیورا و همکارش،۲۰۰۴، پتی،۱۹۹۵، دانگلایک و همکارش،۲۰۰۹) | |
| ۴ | (دانگلایک و همکارش،۲۰۰۹) | |
| متغیر ترفیع سبز | ۵ | (ککس،۲۰۰۸) |
| ۶ | (ککس،۲۰۰۸) | |
| ۷ | (پولونسکی و همکارش،۲۰۰۱) | |
| ۸ | (پولونسکی و همکارش،۲۰۰۱، گارد و کووال،۲۰۰۷) | |
| متغیر توزیع سبز | ۹ | (کامان لی،۲۰۰۸، دانگلایک و همکارش،۲۰۰۹ ) |
| ۱۰ | (گیورا و همکارش،۲۰۰۴، پتی،۱۹۹۵، دانگلایک و همکارش،۲۰۰۹) | |
| ۱۱ | (گان و همکارانش،۲۰۰۸، جهری و ساهاسکمونتری،۱۹۹۶) | |
| ۱۲ | (پولونسکی و همکارش،۲۰۰۱، گارد و کووال،۲۰۰۷) | |
| ۱۳ | (نیدهی شاه،ص۱۴) | |
| متغیر قیمت سبز | ۱۴ | (لی و همکارانش،۲۰۱۰، ژیا و همکارانش،۲۰۰۷) |
| ۱۵ | (جهری و ساهاسکمونتری،۱۹۹۸) | |
| ۱۶ | (لی و همکارانش،۲۰۱۰، ژیا و همکارانش،۲۰۰۷، جهری و ساهاسکمونتری،۱۹۹۸) | |
| متغیر خرید سبز | ۱۷ | (چلگلمیلچ و همکارانش،۱۹۹۶، گان و همکارانش،۲۰۰۸، باربرو همکارانش،۲۰۰۹، لوراچ و همکارانش،۲۰۰۱) |
| ۱۸ | (گان و همکارانش،۲۰۰۸، جهری و ساهاسکمونتری،۱۹۹۶) | |
| ۱۹ | (تقیان و همکارانش،۲۰۰۶) | |
| ۲۰ | (گان و همکارانش،۲۰۰۸، جهری و ساهاسکمونتری،۱۹۹۶) | |
| ۲۱ | (جری و همکارش،۱۹۹۶، گان و همکارانش،۲۰۰۸) | |
| ۲۲ | (جری و همکارش،۱۹۹۸، تقیان و همکارانش،۲۰۰۶) |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 