فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر ارزش ویژه برند از منظر مصرفکنندگان بر میزان رضایت و وفاداری آنان به برند (نام و همکاران ۲۰۱۱)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر ارزش ویژه برند از منظر مصرفکنندگان بر میزان رضایت و وفاداری آنان به برند (نام و همکاران ۲۰۱۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر ارزش ویژه برند از منظر مصرفکنندگان بر میزان رضایت و وفاداری آنان به برند (نام و همکاران ۲۰۱۱) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند(نام و همکاران (۲۰۱۱))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
متغیرهای مورد استفاده در پرسشنامه به همراه منابع آن در جدول(۳-۱) آمده است و برای بررسی متغیرهای اصلی تحقیق از طیف پنج امتیازی لیکرت استفاده شده است؛ که گزینه (۱) به معنای «کاملاً مخالفم» تا گزینه (۵) به معنای «کاملاً موافقم» است.
جدول (۳-۱) متغیرهای مورد استفاده در پرسشنامه و منابع آنها
| ابعاد | مؤلفهها | شماره پرسشها | منبع |
| کیفیت فیزیکی | به روز بودن تجهیزات، کیفیت مواد و لوازم، فضا و امکانات جذاب | ۱-۴ | نام و همکاران (۲۰۱۱)، حقیقی کفاش و همکاران(۱۳۸۹) |
| رفتار کارکنان | توجه کردن(گوش دادن)، مفید بودن(کمک کننده)، صمیمیت | ۵-۷ | نام و همکاران(۲۰۱۱)، سرلک و همکاران(۱۳۹۰) |
| خودپنداره ایدهآل | تصویر ذهنی خود ایدهآل(واقعی)، تطابق تصویر ذهنی برند با خود ایدهآل و تطابق تصویر ذهنی برند با خود ایدهآل اجتماعی | ۸-۱۰ | نام و همکاران(۲۰۱۱) |
| هویت برند | تعلق(وابستگی)، یکی شدن(از خود دانستن)، تعصب | ۱۱- ۱۳ | نام و همکاران(۲۰۱۱) |
| آگاهی برند | آشنایی برند، حضور ذهن برند و تشخیص برند | ۱۴-۱۶ | یو وهمکاران(۲۰۰۰)، بیل و مارتینز(۲۰۱۳) |
| تناسب سبک زندگی | انعکاس شیوه زندگی شخصی، در امتداد شیوه زندگی و حمایت از شیوه زندگی | ۱۷-۱۹ | نام و همکاران(۲۰۱۱) |
| رضایت برند | خوشحال بودن، عدم پشیمانی و راضی بودن، | ۲۰-۲۲ | نام و همکاران(۲۰۱۱)، گیدئون و یوکیو تورگوت(۲۰۱۳) |
| وفاداری برند | توصیه به دیگران، مراجعه مجدد و عدم گرایش به سایر برندها | ۲۳-۲۵ | نام و همکاران(۲۰۱۱) |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 