فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر ارزش ویژه برند از منظر مصرف‌کنندگان بر میزان رضایت و وفاداری آنان به برند (نام و همکاران ۲۰۱۱)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر ارزش ویژه برند از منظر مصرف‌کنندگان بر میزان رضایت و وفاداری آنان به برند (نام و همکاران ۲۰۱۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر ارزش ویژه برند از منظر مصرف‌کنندگان بر میزان رضایت و وفاداری آنان به برند (نام و همکاران ۲۰۱۱)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند(نام و همکاران (۲۰۱۱))

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

متغیرهای مورد استفاده در پرسشنامه به همراه منابع آن در جدول(۳-۱) آمده است و برای بررسی متغیرهای اصلی تحقیق از طیف پنج امتیازی لیکرت استفاده شده است؛ که گزینه (۱) به معنای «کاملاً مخالفم» تا گزینه (۵) به معنای «کاملاً موافقم» است.

جدول (۳-۱) متغیرهای مورد استفاده در پرسشنامه و منابع آن‌ها

ابعاد مؤلفه‌ها شماره پرسش‌ها منبع
کیفیت فیزیکی به روز بودن تجهیزات، کیفیت مواد و لوازم،  فضا و امکانات جذاب ۱-۴ نام و همکاران (۲۰۱۱)، حقیقی کفاش و همکاران(۱۳۸۹)
رفتار کارکنان توجه کردن(گوش دادن)، مفید بودن(کمک کننده)، صمیمیت ۵-۷ نام و همکاران(۲۰۱۱)، سرلک و همکاران(۱۳۹۰)
خودپنداره ایده‌آل تصویر ذهنی خود ایده‌آل(واقعی)، تطابق تصویر ذهنی برند با خود ایده‌آل و تطابق تصویر ذهنی برند با خود ایده‌آل اجتماعی ۸-۱۰ نام و همکاران(۲۰۱۱)
هویت برند تعلق(وابستگی)، یکی شدن(از خود دانستن)، تعصب ۱۱- ۱۳ نام و همکاران(۲۰۱۱)
آگاهی برند آشنایی برند، حضور ذهن برند و تشخیص برند ۱۴-۱۶ یو وهمکاران(۲۰۰۰)، بیل و مارتینز(۲۰۱۳)
تناسب سبک زندگی انعکاس شیوه زندگی شخصی، در امتداد شیوه زندگی و حمایت از شیوه زندگی ۱۷-۱۹ نام و همکاران(۲۰۱۱)
رضایت برند خوشحال بودن، عدم پشیمانی و راضی بودن، ۲۰-۲۲ نام و همکاران(۲۰۱۱)، گیدئون و یوکیو تورگوت(۲۰۱۳)
وفاداری برند توصیه به دیگران، مراجعه مجدد و عدم گرایش به سایر برندها ۲۳-۲۵ نام و همکاران(۲۰۱۱)

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.