فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر ارتباطات بینفردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (گونزی و پلونی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر ارتباطات بینفردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (گونزی و پلونی) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی اثر ارتباطات بینفردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (گونزی و پلونی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه تاثیرارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری(گونزی و پلونی)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
برای طراحی پرسشنامه و تنظیم آن از پرسشنامه به کار رفته در مطالعات و تحقیق گونزی و پلونی در سال ۲۰۰۴ میلادی در کشور ایتالیا استفاده شده است با توجه به موضوع تحقیق حاضر و جامعه آماری و با توجه به فرهنگ ایران تغییرات اندکی روی پرسشنامه صورت گرفته است.سوالات ویژگی های فردی پاسخ دهندگان توسط پژوهشگر طراحی شده است پرسشنامه با پاسخ های پیشنهادی بسته و در ۵ طیف لیکرت طراحی شده است. پرسشنامه از ۳۰ سوال شامل ۵ سوال در زمینه ویژگی های فردی و جمعیت شناختی و ۲۶ سوال در زمینه متغیر های تحقیق تشکیل شده است.
| متغیر | شماره سوال |
| نزدیکی روابط مشتری با کارکنان | ۷-۴-۳-۲-۱
۱۳-۱۲-۱۱-۱۰-۹-۸ |
| نزدیکی روابط مشتری با مشتری | ۱۷-۱۶-۱۵-۱۴-۱۳ |
| وفاداری رفتاری | ۲۳-۲۲ |
| رضایت کلی مشتریان | ۲۱-۲۰ |
| وفاداری شخصی به مشتری دیگر | ۱۹-۱۸ |
| وفاداری شخصی به کارکنان بانک | ۶-۵ |
| وفاداری شخصی،قصد تکرار یا تمایل به پیشنهاد | ۲۵-۲۴ |
جدول( ۳-۳)ترکیب سوالات بر اساس متغیرهای تحقیق
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 