فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل ویژگیهای آموزش صلح در محتوای برنامههای درسی و نقش آن در ارتقای فرهنگ همزیستی (فیروزکمشانی و همکاران ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل ویژگیهای آموزش صلح در محتوای برنامههای درسی و نقش آن در ارتقای فرهنگ همزیستی (فیروزکمشانی و همکاران ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل ویژگیهای آموزش صلح در محتوای برنامههای درسی و نقش آن در ارتقای فرهنگ همزیستی (فیروزکمشانی و همکاران ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی ویژگی های آموزش صلح در برنامه ی درسی (فیروزکمیشانی و همکاران ۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه توسط فاطمه فیروزکمیشانی و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است که در ۳۵ گویه تنظیم گردیده است. گویه های پرسشنامه، به صورت بسته و پنج گزینه ای بوده و در قالب طیف لیکرت طراحی شده است که از کاملا مخالفم تا کاملا موافقم مرتب شده اند. بدین ترتیب پرسشنامه از نوع پرسشنامه بسته می باشد. در پرسشنامه مذکور مؤلفهی آگاهی از صلح و روشهای حصول به آن با گویه های شماره ی ۸، ۷، ۶، ۵، ۴، ۳، ۲، ۱،مؤلفه ی همکاری و تشریک مساعی با گویه های شماره ی ۱۳، ۱۲، ۱۱، ۱۰، ۹ ، مؤلفهی مسئولیت پذیری برای اعمال شخصی با گویه های شماره ی ۱۹، ۱۸، ۱۷، ۱۶، ۱۵، ۱۴، مؤلفهی مهارت در حل مسالمتآمیز تعارضات با گویه های شماره ی ۲۴، ۲۳، ۲۲، ۲۱، ۲۰، مؤلفهی احترام قائل شدن به تمامی اشکال زندگی و حیات با گویه های شماره ی ۲۸، ۲۷، ۲۶، ، ۲۵ ،مؤلفهی احساس همدردی با دیگران در سطوح مختلف با گویههای شمارهی ۳۵، ۳۴، ۳۳، ۳۲، ۳۱، ۳۰، ۲۹ سنجیده شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 