فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و نقش آن‌ها در تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان (نیلوفر کشوری)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و نقش آن‌ها در تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان (نیلوفر کشوری) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و نقش آن‌ها در تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان (نیلوفر کشوری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی و تعیین عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و فاکتورهای تاثیرگذار مرتبط بر تصمیم گیری افراد (نیلوفر کشوری)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه­ای که بر گرفته از تحقیقات پیشین در زمینه ی بازاریابی ویروسی و فاکتورهای اثرگذار بر انجام رفتار ویروسی طراحی شده استفاده شد و بعد از ترجمه پرسشنامه برای تعیین روایی پرسشنامه به استاد راهنما ، استاد مشاور و ۷ نفر از خبرگان در زمینه ی بازاریابی ارائه گردید

این پرسشنامه از سوال ۱ الی۶ مربوط به هنجار ذهنی کاربران و از سوال۷ الی۹ مربوط به مبحث کنترل رفتاری و از سوال ۱۰ تا ۱۷ مربوط به مبحث هزینه یا ریسک درک شده و از سوال ۱۸ تا۲۴ مربوط به مبحث اعتماد و از سوال ۲۵ تا ۳۲ مربوط به فایده درک شده و از سوال ۳۳ تا۳۹ مربوط به  سهولت استفاده  و از سوال ۴۰ تا ۴۸ مربوط به رفتار بازاریابی ویروسی می باشد.

همچنین این پرسشنامه در قالب۷ بخش و در هر بخش تعدادی پرسش راجع به هر یک از مولفه ها و متغیرهای مورد بررسی در تحقیق مطرح می نماید. به عبارت دیگر هر فرضیه از چند بعد مورد پرسش واقع می شود تا در نهایت مورد آزمون قرار گیرد.

در این روش، محقق در محیط­کاری و عملیاتی قرار گرفته و در نتیجه امکان برقراری ارتباط با عوامل و انتقال اطلاعات میسر گردیده است. با توجه به این که برنامه­ریزی عملیات میدانی به طور شدیدی تحت تأثیر روش جمع­آوری اطلاعات قرار دارد، بنابراین در این تحقیق سعی شده که با شناخت کافی از منشأ خطاها، از ورود آنها در اطلاعات جمع­آوری شده جلوگیری شود تا اعتبار تحقیق هر چه بیشتر شود .

لیکرت

۱Yang & Zhou, 2011

۲Paul A. Pavlou, Mendel Fygenson , 2006

۳ Fitzgerald and Ajzen,

۲۰۰۴,۱۹۷۵

محقق ساخته

۶ Subjective norm

هنجار ذهنی

لیکرت

۱Paul A.Pavlou,MendelFygenson, 2006

۲ Yang & Zhou, 2011

محقق ساخته

۳

Behavioral Control

کنترل رفتاری

لیکرت

۱Yang & Zhou, 2011

محقق ساخته

۸ Perceived cost or risk

هزینه دریافتی

لیکرت

۱ Jiyoung Cha, 2014

۲Engunnering Economics, 2009

محقق ساخته

۸ Perceived usefulness(pu)

فایده دریافتی

لیکرت

۱International journal of human- computer interaction, Jul2012

۲ Jiyoung Cha, 2014

۳Hongwei (Chris) Yang, Liuning Zhou,2011

۷ Ease of use

سهولت استفاده

لیکرت

۱ Daniel Belanchea, , Luis V. Casalb, , Carlos Flavinc, , Jeroen Schepersd,2014

۲Engineering Economics, 2009

محقق ساخته

۷

Trust

اعتماد

لیکرت

۱ Hongwei (Chris) Yang, Liuning Zhou,2011

۲Marla P. Rogers,2012

۳ By Jon Jakobsen&PalleHoldgaardSkov, 2009

محقق ساخته

۹

attitude forwarding

رفتار پذیرش

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.