فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و نقش آنها در تصمیمگیری مصرفکنندگان (نیلوفر کشوری)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و نقش آنها در تصمیمگیری مصرفکنندگان (نیلوفر کشوری) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و نقش آنها در تصمیمگیری مصرفکنندگان (نیلوفر کشوری) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی و تعیین عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و فاکتورهای تاثیرگذار مرتبط بر تصمیم گیری افراد (نیلوفر کشوری)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامهای که بر گرفته از تحقیقات پیشین در زمینه ی بازاریابی ویروسی و فاکتورهای اثرگذار بر انجام رفتار ویروسی طراحی شده استفاده شد و بعد از ترجمه پرسشنامه برای تعیین روایی پرسشنامه به استاد راهنما ، استاد مشاور و ۷ نفر از خبرگان در زمینه ی بازاریابی ارائه گردید
این پرسشنامه از سوال ۱ الی۶ مربوط به هنجار ذهنی کاربران و از سوال۷ الی۹ مربوط به مبحث کنترل رفتاری و از سوال ۱۰ تا ۱۷ مربوط به مبحث هزینه یا ریسک درک شده و از سوال ۱۸ تا۲۴ مربوط به مبحث اعتماد و از سوال ۲۵ تا ۳۲ مربوط به فایده درک شده و از سوال ۳۳ تا۳۹ مربوط به سهولت استفاده و از سوال ۴۰ تا ۴۸ مربوط به رفتار بازاریابی ویروسی می باشد.
همچنین این پرسشنامه در قالب۷ بخش و در هر بخش تعدادی پرسش راجع به هر یک از مولفه ها و متغیرهای مورد بررسی در تحقیق مطرح می نماید. به عبارت دیگر هر فرضیه از چند بعد مورد پرسش واقع می شود تا در نهایت مورد آزمون قرار گیرد.
در این روش، محقق در محیطکاری و عملیاتی قرار گرفته و در نتیجه امکان برقراری ارتباط با عوامل و انتقال اطلاعات میسر گردیده است. با توجه به این که برنامهریزی عملیات میدانی به طور شدیدی تحت تأثیر روش جمعآوری اطلاعات قرار دارد، بنابراین در این تحقیق سعی شده که با شناخت کافی از منشأ خطاها، از ورود آنها در اطلاعات جمعآوری شده جلوگیری شود تا اعتبار تحقیق هر چه بیشتر شود .
|
لیکرت |
۱Yang & Zhou, 2011
۲Paul A. Pavlou, Mendel Fygenson , 2006 ۳ Fitzgerald and Ajzen, ۲۰۰۴,۱۹۷۵ محقق ساخته |
۶ | Subjective norm
هنجار ذهنی |
|
لیکرت |
۱Paul A.Pavlou,MendelFygenson, 2006
۲ Yang & Zhou, 2011 محقق ساخته |
۳ |
Behavioral Control کنترل رفتاری |
|
لیکرت |
۱Yang & Zhou, 2011
محقق ساخته |
۸ | Perceived cost or risk
هزینه دریافتی |
|
لیکرت |
۱ Jiyoung Cha, 2014
۲Engunnering Economics, 2009 محقق ساخته |
۸ | Perceived usefulness(pu)
فایده دریافتی |
|
لیکرت |
۱International journal of human- computer interaction, Jul2012
۲ Jiyoung Cha, 2014 ۳Hongwei (Chris) Yang, Liuning Zhou,2011 |
۷ | Ease of use
سهولت استفاده |
|
لیکرت |
۱ Daniel Belanchea, , Luis V. Casalb, , Carlos Flavinc, , Jeroen Schepersd,2014
۲Engineering Economics, 2009 محقق ساخته |
۷ |
Trust اعتماد |
|
لیکرت |
۱ Hongwei (Chris) Yang, Liuning Zhou,2011
۲Marla P. Rogers,2012 ۳ By Jon Jakobsen&PalleHoldgaardSkov, 2009 محقق ساخته |
۹ |
attitude forwarding
رفتار پذیرش |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 