فایل ورد کامل پرسشنامه تدوین مؤلفههای کلیدی رضایت مشتریان در بانکداری الکترونیک و ارزیابی تجربه کاربری (رضا باطبی ۱۳۹۲-۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تدوین مؤلفههای کلیدی رضایت مشتریان در بانکداری الکترونیک و ارزیابی تجربه کاربری (رضا باطبی ۱۳۹۲-۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تدوین مؤلفههای کلیدی رضایت مشتریان در بانکداری الکترونیک و ارزیابی تجربه کاربری (رضا باطبی ۱۳۹۲-۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی تدوین مؤلفه های مؤثر بر رضایت مشتریان در بانکداری الکترونیک ( رضا باطبی۹۲-۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه تحقیق شامل ۴ سؤال جمعیت شناختی و ۲۶ سؤال در رابطه با مؤلفه های مؤثر بر رضایت مشتریان در بانکداری الکترونیک میباشد. برای اندازه گیری تمامی سؤالات از مقیاس لیکرت (از یک تا پنج) استفاده شده است. رتبه بندی مولفه ها با استفاده از TOPSIS فازی انجام شد.
در مجموع ۶ معیار به عنوان مولفه های موثر بر رضایت مشتریان در نظر گرفته شد. که این مولفه ها در شکل ارائه شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 