فایل ورد کامل پرسشنامه نگرش مصرف‌کنندگان ایرانی نسبت به کشور محل ساخت محصولات در صنعت پوشاک


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه نگرش مصرف‌کنندگان ایرانی نسبت به کشور محل ساخت محصولات در صنعت پوشاک صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه نگرش مصرف‌کنندگان ایرانی نسبت به کشور محل ساخت محصولات در صنعت پوشاک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه در ۴ صفحه حاوی ۴۴ سؤال (علاوه بر پرسشهای جمعیت شناختی) می باشد که در اکثر این سؤالات از پاسخ دهنده خواسته شده است تا سه کشور ایران، ترکیه و چین را در طیف ۵ درجه ای لیکرت با هم مقایسه کند .البته ۹ پرسش پایانی این پرسشنامه، مربوط به بررسی ملی گرایی مصرف کنندگان است که در فصل پنجم، مورد بحث قرار خواهد گرفت. سؤالات مربوط به این بخش به همراه سؤالات اصلی پرسشنامه در جدول (۳-۲) نشان داده شده است. همچنین در این جدول ارتباط هر یک از سؤالات با متغیرهای تحقیق و چگونگی به دست آمدن آنها بیان شده است.

در قسمت اول جدول (۳-۲)، با استفاده از برخی مقیاسهای شناختی سعی شده است تا بعد شناختی مصرف کنندگان را نسبت به موضوع مطالعه بدست آوریم. این قسمت شامل ۱۶ سؤال می باشد که سه سؤال اول بطور کلی در رابطه با آشنایی فرد با موضوع کشور محل ساخت پرسیده شده است (سه سؤال اول). در بخش دوم از صنعت پوشاک (سه سؤال دوم) و در بخش سوم، برخی ویژگیهای شناختی پوشاک (بقیه سؤالات) مورد سؤال قرار گرفته است.

همانطور که در جدول یاد شده نیز دیده می شود، پاسخ دهنده برای سؤالاتی که جلوی کلمه ی کشور، جای خالی یا سه نقطه قرار دارد، هر بار نام یکی از کشورهای مورد مطالعه را قرار داده و جواب می دهد .

در قسمت دوم از پرسشنامه، با استفاده از ۱۰ مقیاسی که در جدول ۳-۲ نشان داده شده است بعد عاطفی پاسخ دهنده بدست آمده است (سؤالات ۱۷ تا ۲۶ پرسشنامه). در قسمت سوم نیز سعی شده است تا در ۹ مقیاس (سؤالات ۲۶ تا ۳۵ پرسشنامه)، بعد رفتاری مصرف کنندگان را نسبت به موضوع تحقیق بدست آوریم.

همچنین، اگرچه مبنای مطالعات ما در این پایان نامه، دیدگاه سه جزئی نگرش ها بود، اما از آنجایی که در بسیاری از تحقیقات انجام گرفته در زمینه ی COO ، مسئله ی میهن پرستی یا ملی گرایی مورد توجه قرار گرفته است، ما نیز بر آن شدیم تا با اضافه کردن این بخش به پرسشنامه، تحقیقات کامل تری را راجع به موضوع انجام دهیم. در این قسمت، ۹ شاخص بکار رفته است که سؤالات ۳۶ تا ۴۴ پرسشنامه را در بر می گیرند.

البته در قسمت ابتدایی پرسشنامه، سؤالات جمعیت شناختی تحقیق قرار دارد. در این قسمت شش ویژگی جنسیت، سن، تحصیلات، وضعیت تأهل، شغل و درآمد ماهیانه ی افراد پرسیده شده است. قبل از این قسمت نیز، برخی رهنمودهای مورد نیاز برای پاسخگویی به سؤالات پرسشنامه وجود دارد .

شاخص های اندازه گیری متغیرها

متغیرها سوال منابع استخراج شاخص ها
شناختی ۱ Patterson & Tai 1991
۲ محقق ساخته
۳ محقق ساخته
۴ Patterson & Tai 1991
۵ Patterson & Tai 1991
۶

Veeanne 2007

۷ Patterson & Tai 1991
۸ Patterson & Tai 1991
۹ Patterson & Tai 1991
۱۰ Patterson & Tai 1991
۱۱ Patterson & Tai 1991
۱۲ Patterson & Tai 1991
۱۳ Patterson & Tai 1991
۱۴ Patterson & Tai 1991
۱۵ Patterson & Tai 1991
۱۶ Patterson & Tai 1991
عاطفی ۱۷ محقق ساخته
۱۸ Hill & Paphitis 2011
۱۹ Chryssochoidis et al 2007
۲۰ Hill & Paphitis 2011
۲۱ Kinra 2006
۲۲ Chryssochoidis et al 2007
۲۳ Hill & Paphitis 2011
۲۴ محقق ساخته
۲۵ Chao & Rajendran 1993

۲۶ محقق ساخته
رفتاری ۲۷

Veeanne 2007, Brijs 2006

۲۸

Veeanne 2007

۲۹ Hill & Paphitis 2011
۳۰ محقق ساخته
۳۱ Lee & Ganesh 1999
۳۲ Lee & Ganesh 1999
۳۳ محقق ساخته
۳۴ محقق ساخته
۳۵ محقق ساخته
ملی گرایی ۳۶ Kinra 2006
۳۷ Chryssochoidis et al 2007
۳۸ Kinra 2006
۳۹ Patterson & Tai 1991
۴۰ Chryssochoidis et al 2007
۴۱ Chryssochoidis et al 2007
۴۲ محقق ساخته
۴۳ محقق ساخته
۴۴ Brijs 2006

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.