فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش رسانه‌های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی و توسعه صنعت گردشگری (مشفق و همکاران ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش رسانه‌های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی و توسعه صنعت گردشگری (مشفق و همکاران ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش رسانه‌های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی و توسعه صنعت گردشگری (مشفق و همکاران ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی( مشفق و همکاران ۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

رشته ی علوم ارتباطات اجتماعی

این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال بوده و توسط محمد هادی مشفق و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.متغیرهای مورد سنجش پژوهش حاضر عبارتند از: تبلیغات اینترنتی، وب سایت­های اینترنتی، تبلیغاتی صدا و سیما، برنامه­های تبلیغاتی ماهواره، نرم­افزارهای کامپیوتری و گردشگری می­باشد. برای سنجش هریک از این متغیرها از پرسشنامه­های محقق ساخته استفاده شده است.

در جدول ۳-۱ سوالات مربوط به هریک از متغیرها درج شده است.

جدول ۳-۱ گویه­های مربوط به متغیرهای پژوهش

شماره گویه ها تعداد گویه ها متغیر ها
۳-۱ ۳ تبلیغات اینترنتی
۶-۴ ۳ وب سایتهای اینترنتی
۹-۷ ۳ تبلیغاتی صدا و سیما
۱۲-۱۰ ۳ برنامه های تبلیغاتی ماهواره
۱۵-۱۳ ۳ نرم افزارهای کامپیوتری
۲۰-۱۶ ۵ گردشگری

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.