فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش رسانههای الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی و توسعه صنعت گردشگری (مشفق و همکاران ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش رسانههای الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی و توسعه صنعت گردشگری (مشفق و همکاران ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل نقش رسانههای الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی و توسعه صنعت گردشگری (مشفق و همکاران ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی( مشفق و همکاران ۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
رشته ی علوم ارتباطات اجتماعی
این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال بوده و توسط محمد هادی مشفق و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.متغیرهای مورد سنجش پژوهش حاضر عبارتند از: تبلیغات اینترنتی، وب سایتهای اینترنتی، تبلیغاتی صدا و سیما، برنامههای تبلیغاتی ماهواره، نرمافزارهای کامپیوتری و گردشگری میباشد. برای سنجش هریک از این متغیرها از پرسشنامههای محقق ساخته استفاده شده است.
در جدول ۳-۱ سوالات مربوط به هریک از متغیرها درج شده است.
جدول ۳-۱ گویههای مربوط به متغیرهای پژوهش
| شماره گویه ها | تعداد گویه ها | متغیر ها |
| ۳-۱ | ۳ | تبلیغات اینترنتی |
| ۶-۴ | ۳ | وب سایتهای اینترنتی |
| ۹-۷ | ۳ | تبلیغاتی صدا و سیما |
| ۱۲-۱۰ | ۳ | برنامه های تبلیغاتی ماهواره |
| ۱۵-۱۳ | ۳ | نرم افزارهای کامپیوتری |
| ۲۰-۱۶ | ۵ | گردشگری |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 