فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی وضعیت بهره‌برداری از فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها و نهادهای آموزشی (سعیدی نیری ۱۳۸۸)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی وضعیت بهره‌برداری از فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها و نهادهای آموزشی (سعیدی نیری ۱۳۸۸) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه ارزیابی وضعیت بهره‌برداری از فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها و نهادهای آموزشی (سعیدی نیری ۱۳۸۸)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات( سعیدی نیری ۱۳۸۸)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

رشته علوم تربیتی(گرایش برنامه ریزی آموزشی)

این پرسشنامه مشتمل بر بخش­های اصلی زیر می باشد:

الف) ویژگی­های فردی

در این بخش برای معلمان مشخصاتی نظیر، جنسیت، رشته تدریس، سالهای خدمت در آموزش و پرورش به عنوان معلم مورد سوال قرار خواهد گرفت.

ب) میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات

این بخش از پرسشنامه که از ادبیات تحقیق استخراج، و با نظارت استاد راهنما و مشاور چندین بار مورد اصلاح و بازنگری قرار گرفتند دارای شش مولفه اصلی و ۶۳ سوال است. مولفه ۱، ۲، ۳ مربوط به سوال اول پژوهش (نوع و میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات  در تدریس معلمان چقدر است؟)، مولفه ۴ مربوط به سوال دوم پژوهش (نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات  در روش های تدریس معلمان چیست؟)، مولفه پنجم مربوط به سوال سوم پژوهش (میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تهیه و تولید مواد و منابع آموزشی چقدر است؟) و بالاخره مولفه ششم مربوط به سوال چهار پژوهش (موانع کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه ی درسی مدارس متوسطه چیست؟)می باشند. که این سوالات شامل: نوع و میزان استفاده از کامپیوتر و نرم افزارهای کامپیوتری (شامل ۱۰ سوال)، نوع و میزان استفاده از اینترنت و سرویس­های اینترنتی (شامل ۱۳ سوال)،  نوع و میزان استفاده از تلویزیون و ویدئو­پروژکتور (شامل ۲ سوال) و نقش کامپیوتر، اینترنت، تلویزیون و ویدئو پروژکتور و نرم افزارهای آنها در روش تدریس (شامل ۱۱ سوال) و نقش کامپیوتر، اینترنت، تلوزیون و ویدئو پروژکتور و نرم افزارهای آنها در تهیه و تولید مواد و منابع آموزشی(شامل ۸ سوال) و موانع کاربرد کامپیوتر، اینترنت، تلوزیون و ویدئو پروژکتور و نرم افزارهای آنها در برنامه درسی (شامل ۱۰ سوال). این پرسشنامه در مقیاس چند درجه­ای لیکرت تهیه شده و طیف آن از: بسیار کم، کم، متوسط، زیاد، خیلی زیاد (پنج درجه­ای)، می­باشد. پرسشنامه مذکور در بین معلمان مدارس متوسطه توزیع گردید. سئوالات اختصاصی مربوط به پرسشنامه­  میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در جدول زیر نشان داده شده است.

جدول ۳-۳ اطلاعات مربوط به پرسشنامه

 ردیف مولفه ها  

خرده مولفه­ها

سوالات
۱ استفاده از کامپیوتر و نرم افزارهای آنها ۱۰ ۱۴- ۵
۲ استفاده از اینترنت و سرویس های اینترنتی ۱۳ ۲۸- ۱۶
۳ استفاده از تلویزیون و ویدئو پروژکتور ۲ ۳۱- ۳۰
۴ نقش کامپیوتر، اینترنت، تلویزیون و ویدئو پروژکتور و نرم افزارهای آنها در روش تدریس

۱۱ ۴۲- ۳۲
۵ نقش کامپیوتر، اینترنت، تلویزیون و ویدئو پروژکتور و نرم افزارهای آنها در تهیه و تولید مواد و منابع آموزشی ۸ ۵۰-۴۳
 

۶

موانع کاربرد کامپیوتر، اینترنت، تلوزیون و ویدئو پروژکتور و نرم افزارهای آنها در برنامه درسی

۱۰

۱۰-۱

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.