فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل تأثیر ارزش برند بر شکل‌گیری و ارتقای تصویر برند در بازار (بهبود نمین و همکاران ۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل تأثیر ارزش برند بر شکل‌گیری و ارتقای تصویر برند در بازار (بهبود نمین و همکاران ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل تأثیر ارزش برند بر شکل‌گیری و ارتقای تصویر برند در بازار (بهبود نمین و همکاران ۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش برند روی تصویر برند (بهبود نمین وهمکاران۱۳۹۲)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه نیز تاثیر ارزش های لذت جویانه را بر روی رفتار مصرف کنندگان می سنجد، این پرسشنامه استاندارد میباشد و تحت شرایط جامعه آماری مورد تحقیق بومی شده است.

در پرسشنامه، در بخش مربوط به مشخصات فردی مشتریان ۳ سوال در زمینه ی: سن، جنسیت و آخرین مدرک تحصیلی در نظر گرفته شد. بخش اصلی پرسشنامه شامل ۲۹ سئوال است که با توجه به ۸ شاخص در نظرگرفته شده برای این تحقیق طبقه بندی شده اند.

سازه ها سوالات تعداد سوالات
ارزش برند ۴-۱ ۴
اعتماد ۷-۵ ۳
آگاهی برند ۱۱-۸ ۴
وفاداری برند ۱۵- ۱۲ ۴
رضایت مشتری ۱۸- ۱۶ ۳
تصویر برند ۲۳- ۱۹ ۵
تداعی برند ۲۶-۲۴ ۳
تعهد به روابط ۲۹- ۲۷ ۳

پرسشنامه تحقیق حاضر با استفاده از طیف لیکرت ۵ گزینه‌ای که بیشترین کارایی را درتحقیقات رفتاری دارد، تدوین شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.