فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل تأثیر ارزش برند بر شکلگیری و ارتقای تصویر برند در بازار (بهبود نمین و همکاران ۱۳۹۲)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل تأثیر ارزش برند بر شکلگیری و ارتقای تصویر برند در بازار (بهبود نمین و همکاران ۱۳۹۲) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل تأثیر ارزش برند بر شکلگیری و ارتقای تصویر برند در بازار (بهبود نمین و همکاران ۱۳۹۲) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش برند روی تصویر برند (بهبود نمین وهمکاران۱۳۹۲)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه نیز تاثیر ارزش های لذت جویانه را بر روی رفتار مصرف کنندگان می سنجد، این پرسشنامه استاندارد میباشد و تحت شرایط جامعه آماری مورد تحقیق بومی شده است.
در پرسشنامه، در بخش مربوط به مشخصات فردی مشتریان ۳ سوال در زمینه ی: سن، جنسیت و آخرین مدرک تحصیلی در نظر گرفته شد. بخش اصلی پرسشنامه شامل ۲۹ سئوال است که با توجه به ۸ شاخص در نظرگرفته شده برای این تحقیق طبقه بندی شده اند.
| سازه ها | سوالات | تعداد سوالات |
| ارزش برند | ۴-۱ | ۴ |
| اعتماد | ۷-۵ | ۳ |
| آگاهی برند | ۱۱-۸ | ۴ |
| وفاداری برند | ۱۵- ۱۲ | ۴ |
| رضایت مشتری | ۱۸- ۱۶ | ۳ |
| تصویر برند | ۲۳- ۱۹ | ۵ |
| تداعی برند | ۲۶-۲۴ | ۳ |
| تعهد به روابط | ۲۹- ۲۷ | ۳ |
پرسشنامه تحقیق حاضر با استفاده از طیف لیکرت ۵ گزینهای که بیشترین کارایی را درتحقیقات رفتاری دارد، تدوین شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 