فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل دیدگاه معلمان ورزش درباره عوامل ارتقای جایگاه درس تربیت‌بدنی در مدارس (روحانی ۱۳۹۱)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل دیدگاه معلمان ورزش درباره عوامل ارتقای جایگاه درس تربیت‌بدنی در مدارس (روحانی ۱۳۹۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل دیدگاه معلمان ورزش درباره عوامل ارتقای جایگاه درس تربیت‌بدنی در مدارس (روحانی ۱۳۹۱)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی عوامل موثر در ارتقای جایگاه درس تربیت‌بدنی مدارس از دیدگاه معلمان ورزش  (روحانی۱۳۹۱)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

ابزار جمع­آوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته­ای  )روحانی وهمکاران ۱۳۹۱(  است که در دو بخش برای بررسی عوامل موثر بر ارتقای جایگاه درس تربیت‌بدنی از دیدگاه معلمان تربیت‌بدنی استاندارد شد. بخش اول پرسشنامه شامل ویژگی­های فردی جامعه آماری نظیر سن، جنسیت، مقطع تدریس، سابقه فعالیت و تحصیلات بود. بخش دوم شامل سؤالات پرسشنامه بود که با مطالعه پیشینه پژوهش، بررسی مقالات و مستندات علمی و با استفاده از پایان نامه­های مرتبط طراحی شد. پرسشنامه اولیه با ۵۰ گویه آماده شد که در مرحله بعد سؤالات به صورت مصاحبه نیمه هدایت شده[۱] با ۱۰ نفر از اساتید و  معلمان با سابقه تکمیل گردید که در نهایت بعد از جمع‌آوری تمامی اطلاعات، در کل ۳۶ شاخص که به لحاظ تعداد بیشترین تکرار و تأکید را در مصاحبه­ها و مقالات داشتند به عنوان عوامل موثر در ارتقای جایگاه درس تربیت‌بدنی انتخاب شدند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.