فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ابعاد مؤثر بر وفاداری مشتریان در بهرهبرداری از خدمات بانکداری الکترونیک (حجت شمامی ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ابعاد مؤثر بر وفاداری مشتریان در بهرهبرداری از خدمات بانکداری الکترونیک (حجت شمامی ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ابعاد مؤثر بر وفاداری مشتریان در بهرهبرداری از خدمات بانکداری الکترونیک (حجت شمامی ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک (حجت شمامی۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه تحقیق با استفاده از پرسشنامه استاندارد صورت گرفته است.پرسشنامه ای که برای تحقیق حاضر مورد استفاده قرار می گیرد در دو بخش یکی برای جمع آوری اطلاعات جمعیت شناختی و دیگری برای سنجش متغیرهای تعریف شده کیفیت خدمات ارزش دریافت شده- اعتماد- عادت- اعتبار- وفاداری مشتریان طراحی شده است و همچنین مقیاس اندازه گیری سوالات طیف پنج نقطه ای لیکرت می باشد.
جدول ۳-۱ )جدول مربوط به تعداد سوالات هر متغیر پرسشنامه
| جمعیت شناختی | جنسیت/ میزان تحصیلات/ سن/ سطح فعالیت | الف- ب- ج- د |
| متغیر مستقل | کیفیت خدمات | سوال ۱ تا ۱۷ |
| متغیر مستقل | ارزش دریافت شده | سوال ۱۸ تا ۲۰ |
| متغیر مستقل | اعتماد | سوال ۲۱ تا ۲۵ |
| متغیر مستقل | عادت | سوال ۲۶ تا ۳۰ |
| متغیر مستقل | اعتبار | سوال ۳۱ تا ۳۴ |
| متغیر وابسته | وفاداری مشتریان | سوال ۳۵ تا ۳۹ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 