فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل عوامل مؤثر بر واکنش‌های رفتاری بازدیدکنندگان نسبت به مقاصد گردشگری و تجربه سفر (عالم‌پور و همکاران ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل عوامل مؤثر بر واکنش‌های رفتاری بازدیدکنندگان نسبت به مقاصد گردشگری و تجربه سفر (عالم‌پور و همکاران ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل عوامل مؤثر بر واکنش‌های رفتاری بازدیدکنندگان نسبت به مقاصد گردشگری و تجربه سفر (عالم‌پور و همکاران ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر واکنش‌های رفتاری بازدید‌کنندگان از مقصدهای گردشگری( عالم‌پور و همکاران ۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه توسط عالم‌پور و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.

در تحقیق حاضر برای جمع‌آوری اطلاعات از پرسشنامه استاندارد استفاده شده است. در تحقیق حاضر بر اساس مدل ارائه شده چهار متغیر ویژگی مقصد، کیفیت درک شده، ارزش درک شده و رضایت به عنوان عوامل مؤثر بر واکنش‌های رفتاری گردشگران شناسایی شده، سپس برای بررسی تأثیر هر یک از این عوامل از پرسشنامه استفاده شد. این پرسشنامه دارای ۹ سوال جمعیت شناختی و ۳۳ سوال اختصاصی است. سوالات جمعیت شاختی عبارتند از: سن، جنس، سطح تحصیلات، وضعیت تاهل، شغل، وضعیت درآمد، محل سکونت، نحوه سفر و تعداد دفعات بازدید.

 جدول۳-۲) توزیع سوالات پرسشنامه

ردیف متغیر طراح ابزار سؤالات پرسشنامه جمع سؤالات
۱ ارزش درک شده (اتو و ریچی،۱۹۹۶؛ سوئینی و سوتار،۲۰۰۱؛ ریگاتی لوچینی و ماسون،۲۰۱۰؛ نویاپایاک،۲۰۰۹؛ ویلیامز و سوتار،۲۰۰۵)

۱-۱۷ ۱۷
۲ کیفیت درک شده (کائو و همکاران،۲۰۰۸) ۱۸-۲۳ ۶
۳ رضایت (زابکار و همکاران،۲۰۱۰؛ معصومه،۲۰۰۶؛ هاچینسون و همکاران،۲۰۰۹) ۲۴-۲۶ ۳
۴ واکنش رفتاری (بیکر و کرامپتون،۲۰۰۰؛ خوشخو و یزدی،۱۳۸۹؛ نویاپایاک،۲۰۰۹؛ هاچینسون و همکاران،۲۰۰۹) ۲۷-۲۸ ۲
۵ ویژگی‌های مقصد (زابکار و همکاران،۲۰۱۰) ۲۹-۳۳ ۵

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.