فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل رابطه میان رضایت مشتریان و میزان وفاداری آنان به برند و خدمات سازمانی (بهاری ۱۳۹۱)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل رابطه میان رضایت مشتریان و میزان وفاداری آنان به برند و خدمات سازمانی (بهاری ۱۳۹۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل رابطه میان رضایت مشتریان و میزان وفاداری آنان به برند و خدمات سازمانی (بهاری ۱۳۹۱) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان( بهاری ۱۳۹۱)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامه ازگزاره های مرتبط باشاخصهای مدل برای بررسی نظرات مصرف کنندگان استفاده شده است به طوری که درهر گزاره میزان موافق بودن مصرف کنندگان بامعیارمطرح شده درآن گزاره دریک مقیاس پنج تایی لیکرت(از۱به معنای کاملاًموافق تا۵به معنای کاملاًمخالف)دررابطه باوضعیت موجودبررسی شده است.
جدول۳-۲ شاخصها ومنابع پرسشنامه
| متغیر | تعداد سوالات پرسشنامه | منبع سوالات | مقیاس اندازه گیری |
| تکرار مصرف | ۲-۱ | Ching Chan Cheng et al , ۲۰۱۱ | لیکرت |
| سهولت در خرید | ۵-۳ | Ching Chan Cheng et al , ۲۰۱۱ | لیکرت |
| رضایت مشتری | ۸-۶ | Ho Huy Tuu et al , 2011 | لیکرت |
| روابط مستمر | ۱۱-۹ | Ching Chan Cheng et al , ۲۰۱۱ | لیکرت |
| ارزش عملکردی | ۱۴-۱۲ | Yaobin Lu et al , 2011 | لیکرت |
| ارزش عاطفی | ۱۷-۱۵ | Yaobin Lu et al , 2011 | لیکرت |
| ارزش اجتماعی | ۱۹-۱۸ | Yaobin Lu et al , 2011 | لیکرت |
| ارزش مالی | ۲۱-۲۰ | Yaobin Lu et al , 2011 | لیکرت |
| کیفیت خدمات ادراک شده | ۲۴-۲۲ | Yaobin Lu et al , 2011 | لیکرت |
| اعتماد | ۲۷-۲۵ | Yaobin Lu et al , 2011 | لیکرت |
| هزینه تعویض | ۳۰-۲۸ | Yaobin Lu et al , 2011 | لیکرت |
| وفاداری | ۳۳-۳۱ | Ching Chan Cheng et al , ۲۰۱۱ | لیکرت |
| ریسک سلامتی | ۳۵-۳۴ | Ho Huy Tuu et al , 2011 | لیکرت |
| ریسک عملکردی | ۳۸-۳۶ | Ho Huy Tuu et al , 2011 | لیکرت |
| ریسک اجتماعی | ۴۱-۳۹ | Ho Huy Tuu et al , 2011 | لیکرت |
| ریسک مالی | ۴۴-۴۲ | Ho Huy Tuu et al , 2011 | لیکرت |
| قطعیت | ۴۶-۴۵ | Ho Huy Tuu et al , 2011 | لیکرت |
| دانش عینی | ۴۸-۴۷ | Ho Huy Tuu et al , 2011 | لیکرت |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 