فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل رابطه میان رضایت مشتریان و میزان وفاداری آنان به برند و خدمات سازمانی (بهاری ۱۳۹۱)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل رابطه میان رضایت مشتریان و میزان وفاداری آنان به برند و خدمات سازمانی (بهاری ۱۳۹۱) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل رابطه میان رضایت مشتریان و میزان وفاداری آنان به برند و خدمات سازمانی (بهاری ۱۳۹۱)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان( بهاری ۱۳۹۱)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه ازگزاره های مرتبط باشاخصهای مدل برای بررسی نظرات مصرف کنندگان استفاده شده است به طوری که درهر گزاره میزان موافق بودن مصرف کنندگان بامعیارمطرح شده درآن گزاره دریک مقیاس پنج تایی لیکرت(از۱به معنای کاملاًموافق تا۵به معنای کاملاًمخالف)دررابطه باوضعیت موجودبررسی شده است.

جدول۳-۲ شاخصها ومنابع پرسشنامه

متغیر تعداد سوالات پرسشنامه منبع سوالات مقیاس اندازه گیری
تکرار مصرف ۲-۱ Ching Chan Cheng et al  , ۲۰۱۱ لیکرت
سهولت در خرید ۵-۳ Ching Chan Cheng et al  , ۲۰۱۱ لیکرت
رضایت مشتری ۸-۶ Ho Huy Tuu  et al , 2011 لیکرت
روابط مستمر ۱۱-۹ Ching Chan Cheng et al  , ۲۰۱۱ لیکرت
ارزش عملکردی ۱۴-۱۲ Yaobin  Lu  et al , 2011 لیکرت
ارزش عاطفی ۱۷-۱۵ Yaobin  Lu  et  al , 2011 لیکرت
ارزش اجتماعی ۱۹-۱۸ Yaobin  Lu  et  al , 2011 لیکرت
ارزش مالی ۲۱-۲۰ Yaobin  Lu  et  al , 2011 لیکرت
کیفیت خدمات ادراک شده ۲۴-۲۲ Yaobin  Lu  et  al , 2011 لیکرت
اعتماد ۲۷-۲۵ Yaobin  Lu  et  al , 2011 لیکرت
هزینه تعویض ۳۰-۲۸ Yaobin  Lu  et  al , 2011 لیکرت
وفاداری ۳۳-۳۱ Ching Chan Cheng et al  , ۲۰۱۱ لیکرت
ریسک سلامتی ۳۵-۳۴ Ho Huy Tuu  et al , 2011 لیکرت
ریسک عملکردی ۳۸-۳۶ Ho Huy Tuu  et al , 2011 لیکرت
ریسک اجتماعی ۴۱-۳۹ Ho Huy Tuu  et al , 2011 لیکرت
ریسک مالی ۴۴-۴۲ Ho Huy Tuu  et al , 2011 لیکرت
قطعیت ۴۶-۴۵ Ho Huy Tuu  et al , 2011 لیکرت
دانش عینی ۴۸-۴۷ Ho Huy Tuu  et al , 2011 لیکرت

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.