فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل جامع عوامل فرهنگی، اقتصادی و فناورانه مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران (نیک‌آئین و همکاران ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل جامع عوامل فرهنگی، اقتصادی و فناورانه مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران (نیک‌آئین و همکاران ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل جامع عوامل فرهنگی، اقتصادی و فناورانه مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران (نیک‌آئین و همکاران ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران (نیک آئین و همکاران۱۳۹۳)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه توسط نیک آئین و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.

پرسش نامه این تحقیق از ۱۰ بخش تشکیل شده است. در ابتدای پرسش نامه سوالاتی در مورد سن، میزان تحصیلات، جنسیت و درآمد ماهانه پرسیده شده است. در بخش دوم گویه های مربوط به سنجش مشتریان در مورد میزان استفاده از وب در قالب ۶ بازه زمانی گنجانده شده است .در بخش سوم گویه های مربوط به دامنه تمایل به نوآوری که در ۵ طیف لیکرت آورده شده است . بخش چهارم پرسش نامه به گویه هایی برای سنجش تجربه فرد در استفاده از اینترنت جهت انجام کارهای بانکی اختصاص دارد. در بخش پنجم میزان رضایت از شعب بانکهای سنتی آورده شده است .در بخش ششم گویه های مربوط به میزان رضایت از دستگاههای خود پرداز آورده شده است .در بخش هفتم به سنجش نگرش مشتریان  نسبت به سهولت استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی پرداخته است.در بخش هشتم سنجش ادراکات مشتریان از سودمندی درک شده آورده شده است. در بخش نهم سنجش تفکر افراد به اعتماد به بانکداری اینترنتی گنجانده شده است و بخش انتهایی پر سش نامه مربوط به متغیر وابسته یعنی پذیرش استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی است .

متغییر نوع متغییر تعدادسوال
میزان پذیرش بانکداری اینترنتی وابسته ۲
عوامل خارجی مستقل ۱۴
سود مندی درک شده مستقل ۴
سهولت درک شده مستقل ۴
اعتماد مستقل ۵

جدول ۳-۳: متغیرهای تحقیق

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.