فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل عوامل کلیدی در استقرار فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری و ارزیابی مدل نیلسون (۱۹۹۶)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل عوامل کلیدی در استقرار فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری و ارزیابی مدل نیلسون (۱۹۹۶) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تحلیل عوامل کلیدی در استقرار فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری و ارزیابی مدل نیلسون (۱۹۹۶) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری ( نیلسون (۱۹۹۶)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
پرسشنامههای تحقیق مشتمل بر ۵۰ سؤال، ۱۰ سؤال مربوط به متغیر ایجاد و حفظ ارتباطات با مشتریان اصلی و کلیدی، ۷ سؤال مربوط به متغیر سازماندهی فرایندهای کسب و کار، ۱۰ سؤال در خصوص سنجش متغیر مدیریت منابع انسانی، ۱۰ سؤال در خصوص سنجش متغیر مدیریت دانش، ۷ سؤال در خصوص سنجش متغیر مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر تکنولوژی و ۶ سؤال در خصوص سنجش متغیر ساختار سازمانی بوده که با توجه به مقیاس لیکرت اندازهگیری میگردد. پرسشنامه تهیه شده جهت استفاده در این تحقیق، پرسشنامه تغییر یافته نیلسون (۱۹۹۶) میباشد که دو بعد آن (مدیریت منابع انسانی و ساختار سازمانی) با توجه به ادبیات نظری پژوهش و به دلیل عدم وجود این مؤلفهها در حوزه پژوهش و همچنین به دلیل ساختار دولتی بودن بانک که یک ساختار از پیش تعیین شده و غیردینامیک است، حذف شده است. در نهایت پرسشنامه در چهار بعد؛ ایجاد و حفظ ارتباطات با مشتریان اصلی و کلیدی، سازماندهی فرایندهای کسب و کار، مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر تکنولوژی بر مبنای همان طیف پنج گزینهای تنظیم شده است. با توجه به اینکه در مقیاس لیکرت اندازهگیری پاسخها به صورت کیفی است، لذا برای تبدیل آنها به پاسخهای کمی از گزینههای اعداد ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ استفاده میشود.
| گویه ها | متغیرهای تحقیق |
| ۱۰ | ایجاد و حفظ ارتباطات با مشتریان اصلی و کلیدی |
| ۷ | سازماندهی فرایندهای کسب و کار |
| ۱۰ | مدیریت دانش |
| ۷ | مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر تکنولوژی |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 