فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ابعاد مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری و نقش آن در جذب گردشگران


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ابعاد مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری و نقش آن در جذب گردشگران صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بررسی ابعاد مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصدهای گردشگری و نقش آن در جذب گردشگران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

پرسشنامه در دو بخش طراحی گردیده است. بخش اول شامل پرسش های مربوط به مشخصات فردی است و بخش دوم شامل ۳۳ سوال می باشد که متغیرهای تحقیق را مورد اندازه گیری قرار می دهد.برای سنجش کیفیت ادراک شده از ۱۰ سنجه کونکنیک در سال ۲۰۰۷ استفاده شده و شامل سوالات ۱۶ تا ۲۵ پرسشنامه است. برای وفاداری به برند از ۴ مورد سنجه استفاده شده در تحقیق کونکنیک در سال ۲۰۰۷، بوو و همکاران استفاده شده است که شامل سوالات ۲۶ الی ۲۹ پرسشنامه می باشد. برای آگاهی از برند،۴ سنجه تحقیق کونکنیک،بوو و همکاران در سال ۲۰۰۷ مورد استفاده قرار گرفت که شامل سوالات ۳۰ الی ۳۳ پرسشنامه می باشد. برای تصویر برند از ۱۲ سنجه استفاده شده در تحقیق کونکنیک در سال۲۰۰۷ استفاده شده است و شامل سوالات ۴ الی ۱۵ پرسشنامه است. و برای ارزش ویژه برند نیز از ۳ سنجه تحقیق یو و دانته در سال ۲۰۰۰ استفاده شده است و دربرگیرنده سوالات ۱ الی ۳ می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.