فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش هوش بازاریابی و توانایی سازمان در تحلیل بازار (اسلامی و همکاران ۱۳۹۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش هوش بازاریابی و توانایی سازمان در تحلیل بازار (اسلامی و همکاران ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه سنجش هوش بازاریابی و توانایی سازمان در تحلیل بازار (اسلامی و همکاران ۱۳۹۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه هوش بازاریابی ( اسلامی و همکاران ۱۳۹۳)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه دارای ۱۴ سوال بوده و توسط اسلامی و همکاران ۱۳۹۳ ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.
برای طراحی سوالات پرسش نامه از شاخص های مطرح شده در تعاریف عملیاتی متغیرها که پیشتر در ادبیات نظری تحقیق به آنها اشاره شد استفاده گردیده است که به صورت خلاصه و جمع بندی شده در جدول زیر ارائه میگردد. « تعاریف عملیاتی با مشخص ساختن فعالیت ها یا عملیاتی که برای اندازه گیری یک سازه یا متغیر لازم است در ارتباط است »( کرلینجر[۱] ، ۱۳۷۷ص۶۵)
هوش بازاریابی و شاخص ها
| متغیر | نوع | تعریف نظری | شاخص |
|
هوش بازاریابی |
وابسته |
اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند |
مذاکره با مشتریان |
| مطالعه نشریت تخصصی | |||
|
تحقیقات بازاریابی |
|||
| استفاده از اینترنت | |||
| اطلاعات داخلی سازمان |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 