فایل ورد کامل پاورپوینت علوم مدیریتی: اصول مدیریت و بررسی مبانی علمی، کاربردی و اخلاقی در اداره سازمان‌ها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پاورپوینت علوم مدیریتی: اصول مدیریت و بررسی مبانی علمی، کاربردی و اخلاقی در اداره سازمان‌ها صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پاورپوینت علوم مدیریتی: اصول مدیریت و بررسی مبانی علمی، کاربردی و اخلاقی در اداره سازمان‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

اصول مدیریت

(۱۸ صفحه ورد)

  • مقدمه
  • تعریف مدیریت
  • نظریه نقشهای مدیریتی
  • خلاقیت مدیران
  • مدیریت موفق و مؤثر
  • چگونه می توان مدیرموفق ومؤثری بود ؟
  • برنامه ریزی
  • تعریف برنامه ریزی
  • فلسف و ضرورت برنامه ریزی
  • سازماندهی
  • تعریف سازماندهی
  • انواع مختلف سازماندهی
    • تعریف سازمان رسمی :
    • تعریف سازمان غیر رسمی :

مقدمه

ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است .
وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب حاکم شدن مکتب اصالت نفع بر روند فعالیتهای اقتصادی و تولید است .معتقدین به این مکتب یک عمل را تا انجا درست قلمداد میکند. که برای فرد یا افرادی بیشترین خوشی و اسایش را به بوجود اورد به بیان دیگر ملاک درستی یک عمل

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.