فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت گردشگری: مدیریت استراتژیک در صنعت توریسم و تحلیل راهبردهای توسعه پایدار در این حوزه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت گردشگری: مدیریت استراتژیک در صنعت توریسم و تحلیل راهبردهای توسعه پایدار در این حوزه صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت گردشگری: مدیریت استراتژیک در صنعت توریسم و تحلیل راهبردهای توسعه پایدار در این حوزه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

مدیریت استراتژیک در صنعت توریسم

(۵۲ صفحه ورد)

فهرست

فصل اول- مقدمات و آمار و اطلاعات کلی و مورد نیاز ۲
مقدمه (۲) توریسم و توسعه (۳)
سابقه جهانگردی در ایران (۴) ایجاد تشکیلات توریستی در ایران (۶)
اشتغال و جهانگردی (۸) سازمان جهانی جهانگردی (۱۰)
مهمترین فعالیتهای سازمان جهانی جهانگردی (۱۰) برنامه های عمومی کار سازمان جهانی جهانگردی (۱۰)
انواع عضویت در سازمان جهانی جهانگردی (۱۱) کمکهای سازمان جهانی جهانگردی (۱۱)
سیمای جهانی جهانگردی (۱۲) ۱۰
فصل دوم- اهاف و ماموریتها۱۳
ایران و معضلی به نام توریسم (۱۳) کمی آمار برای روشن شدن موضوع (۱۳)
هر روز بدتر از دیروز (۱۴) ورود گردشگران بین المللی به ایران (۱۴)
خروج ایرانیان از کشور (۱۵) هزینه گردشگری (۱۵)
تاسیسات اقامتی (۱۶) هتل (۱۶)
هتل آپارتمانها و مسافرخانه ها (۱۶) دفاتر خدمات مسافرتی (۱۶)
مبادی بین المللی ورودی ایران (۱۷) ناهمخوانی منابع و سهم از درآمدهای توریسم (۱۷)
فناوری اطلاعات ابزار استراتزیک هزاره سوم (۱۹) دیدگاههای کلان تغییر کند (۲۰)
برگزاری کنفرانس UNWTO (21) ۱۴
فصل سوم- نقاط ضعف و قوت داخلی ۲۳
جاذبه های توریستی ایران (۲۳) ۲۵ درصد آثار تاریخی دنیا در ایران وجود دارد (۲۳)
جاذبه و چشم اندازهای طبیعی (۲۴) جاذبه های فرهنگی و هنری و یادمانهای تاریخی (۲۵)
جاذبه های مذهبی و مراکز زیارتی (۲۵) نتایج یک پایان نامه کارشناسی ارشد (۲۷)
پایان نامه ای دیگر (۲۸)
فصل چهارم- نقاط ضعف و قوت خارجی ۳۰
ویزا- کارت اعتباری و مالیات (۳۰) تبلیغات طبل اغراق آمیز (۳۰)
تاثیرات سینما بر صنعت توریسم (۳۲) امنیت حتی مهمتر از زیرساخت ها (۳۴)
فصل پنجم- تحلیلهای گروه ۳۵
EFA(35) ماتریس تجزیه و تحلیل عوامل داخلی (۳۶)
ماتریس تجزیه و تحلیل عوامل خارجی (۳۷)
فهرست منابع ۳۹

 

 

 

فصل اول مقدمات و آمار و اطلاعات کلی و مورد نیاز

 

مقدمه

زمانی که از هر یک از گروها خواسته شد در مورد یک صنعت در پروژه خودبه بحث وگفتگو بپردازند وحتی شاید زمانی که به شما بگویند در مورد صنعتی به گفتگو بپردازید ذهن شما به سوی صنعت هایی مثل لوازم خانگی ،اتومبیل،کامپیوتر،ماشین آلات کشاورزیوسرامیک وغیره می رود شاید کمتر کسی به این فکر کند که توریسم یک صنعت است البته این امر در کشور هایی مثل کشور ماهنوز مورد بحث قرار نگرفته شاید چون ما به توریسم به عنوان یک مجموعه جداگانه ودور از فعالیت های اقتصادی فکر کرده وهرگز تحولات آن را در درآمد ملی کشورودر ارتقای سطح اقتصادی مناطق دخیل نمی بینیم وشاید چون اقتصاد ما پشتوانه انرژیمثل نفت وگاز دارد وفکر ها به سمت توریسم نرفته است بد نیست بدانید که به عنوان مثال دو سال گذشه رایزن فرهنگی ایران درکشور ترکیه به هنگام برپایی نمایشگاه صنایع دستی ایران درآن کشور اعلام کرد که..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.