فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت سازمانی: شرکت هما و نظریه‌های مدیریت با تحلیل رویکردهای علمی و کاربردی در اداره سازمان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت سازمانی: شرکت هما و نظریه‌های مدیریت با تحلیل رویکردهای علمی و کاربردی در اداره سازمان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت سازمانی: شرکت هما و نظریه‌های مدیریت با تحلیل رویکردهای علمی و کاربردی در اداره سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

شرکت هما تئوریهای مدیریت

(۹۰ صفحه ورد)

فهرست مطالب

عنوان

فصل اول: کلیات

  • مقدمه

۲-۱- تاریخچه شرکت هما

فصل دوم: مروری بر سیستم مدیریت مشارکتی

  • مقدمه

۲-۲- استفاده از سیستم پیشنهادات

۳-۲- طریقه ارائه پیشنهادها و رسیدگی به آنها …

۴-۲- ترقی و تعالی کارگران …

۵-۲- مهم ترین خصوصیات روش مدیریت مشارکتی …

۶-۲- گروههای کنترل کیفیت …

۷-۲- توضیح لازم درباره گروهها …

۸-۲- پاداش های نقدی و غیر نقدی

۹-۲- سیستم پیشنهادات در گروههای کنترل کیفیت

۱۰-۲- منافع گروههای کنترل کیفیت برای مدیران

۱۱-۲- وضعیت های جدید و لزوم تطبیق کارگران

فصل سوم: تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی، اصول و مراحل آن

  • مقدمه

۲-۳- فلسفه اجرای سیستم

۳-۳- هدف اجرای سیستم

۴-۳- شرایط لازم برای اجرای سیستم

۵-۳- زمینه های عملی سیستم

۶-۳- چگونگی اجرای سیستم

۷-۳- مراحل ارائه پیشنهادات

۸-۳- سیستم کنترل کیفیت جامع

۱-۸-۳- گروههای کنترل کیفیت

۲-۸-۳- چگونگی عملکرد گروهها

۳-۸-۳- ارائه پیشنهاد از جانب گروهها

۴-۸-۳- شرایط تشکیل گروهها

۵-۸-۳- وضعیت آموزش گروهها

۶-۸-۳- زمینه های فعالیت گروهها

۷-۸-۳- موضوع جلسات گروهها

۸-۸-۳- موضوعات مورد بحث

۹-۸-۳- انتخاب موضوعات قابل بررسی

۱۰-۸-۳- جلوگیری از دوباره کاری

۱۱-۸-۳- هزینه ها و جوایز ارزیابی

۹-۳- ستاد مرکزی گروههای کنترل کیفیت

۱۰-۳- نتایج عملکرد گروههای کنترل کیفیت

۱۱-۳- ویژگی های اساسی سیستم

فصل چهارم: وضعیت سیستم مدیریت مشارکتی در شرکت هما

  • دستورالعمل های اجرایی مدیریت مشارکتی در شرکت هما

۱-۱-۴- اهداف مدیریت مشارکتی در هما

۲-۱-۴- محدوده اعتبار

۳-۱-۴- ارزیابی پیشنهاد

۴-۱-۴- کمیته اجرایی

۵-۱-۴- بررسی کارشناسی پیشنهاد

۶-۱-۴- کمیته عالی

۷-۱-۴- مراحل گردش عملیات نظام پیشنهادات

۲-۴- استانداردهای اجرایی مدیریت مشارکتی در شرکت هما

۱-۲-۴- هدف

۲-۲-۴- محدوده اعتبار

۳-۲-۴- تعاریف و مفاهیم

۴-۲-۴- ضوابط

۵-۲-۴- مشخصات فرم طرح و ارائه پیشنهاد

۶-۲-۴- دستورالعمل نحوه تنظیم و ثبت

۷-۲-۴- مشخصات فرم بررسی کارشناسی پیشنهاد

۸-۲-۴- دستورالعمل نحوه تنظیم و ثبت

۹-۲-۴- مشخصات فرم امتیاز بندی کمیته اجرایی

۱۰-۲-۴- دستورالعمل نحوه تنظیم و ثبت

۱۱-۲-۴- مشخصات فرم ابلاغ اجرای پیشنهاد

۱۲-۲-۴- دستورالعمل نحوه تنظیم و ثبت

۱۳-۲-۴- مشخصات فرم درخواست بررسی و ارزیابی مجدد پیشنهاد

۱۴-۲-۴- دستورالعمل نحوه تنظیم و ثبت

بسمه تعالی

فصل اول: کلیات

  • مقدمه:

آنچه تاکنون درباره تئوری های مدیریت خوانده ایم و روش های گوناگون آن را که تاکنون مطالعه نموده ایم، نشان می دهد که بر سر این مقوله دانشمندان و نظریه پردازان گوناگونی با نظرات بعضاً مخالف یکدیگر تحقیق نموده اند و نظر داده اند که البته در اینجا قصد نداریم توضیحی مفصل در رابطه با مکاتب مدیریت بدهیم اما این را باید گفت که ۳ مکتب عمده تا به امروز مطرح شده که مکاتب دیگری هم بین اینها و هر کدام ..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.