فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه کیفیت خدمات آلبرت و بررسی شاخصهای رضایت مشتری و بهبود عملکرد سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه کیفیت خدمات آلبرت و بررسی شاخصهای رضایت مشتری و بهبود عملکرد سازمانی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه کیفیت خدمات آلبرت و بررسی شاخصهای رضایت مشتری و بهبود عملکرد سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه کیفیت خدمات آلبرت
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
از پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات آلبرت که در پژوهشنامه مدیریت دکتر سید محمد مقیمی جلد نهم و دهم چاپ شده است استفاده گردیده است.
کیفیت خدمات با ۵ مولفه شامل ۱۹ گویه می باشد. تعدادپرسش های مربوط به هریک از مولفه های کیفیت خدمات در جدول (۳-۲) بیان شده است.
جدول شماره ( ۳-۲): مولفه های کیفیت خدمات و گویه های مربوط به آنها
| مفهوم | متغییر های مورد بررسی | شماره گویه ها در پرسشنامه | حجم گویه ها |
|
کیفیت خدمات |
ملموسات | سوالات ۱ الی ۳ | ۳ |
| قابلیت اعتبار | سوالات ۴ الی ۸ | ۵ | |
| پاسخگویی | سوالات ۹ الی ۱۲ | ۴ | |
| اطمینان | سوالات۱۳ الی ۱۶ | ۴ | |
| همدلی | سوالات ۱۷ الی ۱۹ | ۳ |
این پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت طراحی شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 