فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه کیفیت خدمات آلبرت و بررسی شاخص‌های رضایت مشتری و بهبود عملکرد سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه کیفیت خدمات آلبرت و بررسی شاخص‌های رضایت مشتری و بهبود عملکرد سازمانی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه کیفیت خدمات آلبرت و بررسی شاخص‌های رضایت مشتری و بهبود عملکرد سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه کیفیت خدمات آلبرت

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

از پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات آلبرت که در پژوهشنامه مدیریت دکتر سید محمد مقیمی جلد نهم و دهم چاپ شده است استفاده گردیده است.

کیفیت خدمات با ۵ مولفه شامل ۱۹ گویه می باشد. تعدادپرسش های مربوط به هریک از مولفه های کیفیت خدمات در جدول (۳-۲) بیان شده است.

جدول شماره ( ۳-۲): مولفه های کیفیت خدمات و گویه های مربوط به آنها

مفهوم متغییر های مورد بررسی شماره گویه ها در پرسشنامه حجم گویه ها

کیفیت خدمات

ملموسات سوالات  ۱  الی ۳ ۳
قابلیت اعتبار سوالات  ۴ الی ۸ ۵
پاسخگویی سوالات ۹ الی ۱۲ ۴
اطمینان سوالات۱۳ الی ۱۶ ۴
همدلی سوالات ۱۷ الی ۱۹ ۳

این پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت طراحی شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.