فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه سنجش رضایتمندی پاراسورمن و بررسی کیفیت خدمات و تجربه مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه سنجش رضایتمندی پاراسورمن و بررسی کیفیت خدمات و تجربه مشتری صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه سنجش رضایتمندی پاراسورمن و بررسی کیفیت خدمات و تجربه مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه سنجش رضایتمندی پاراسورمن
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
جهت جمع آوری داده های تحقیق از پرسشنامه سنجش رضایتمندی پاراسورمن[۱] استفاده گردید. پرسشنامه بی نام و از نوع بسته می باشد.در این پرسشنامه برای پاسخ به سوالات از مقیاس لیکرت[۲] بهره گرفته شده است
این پرسشنامه شامل ۳۵ سوال، به منظور شناسایی عوامل پنجگانه رضایتمندی می باشد. دراین پرسشنامه همچنین شاخص های عامل کیفیت خدمات به عنوان مهمترین عامل دررضایتمندی را نیز مورد ارزیابی قرار می دهد. جدول(۳-۴) عوامل سنجش شده دراین پرسشنامه را مشخص می سازد.
جدول(۳-۴)عوامل سنجش شده در پرسشنامه رضایتمندی
| ردیف | نام عامل رضایتمندی | نام شاخص | شماره سوالات |
| ۱ | کیفیت خدمات | شواهد فیزیکی وملموس | ۱تا۴ |
| اعتبار | ۵تا۸ | ||
| پاسخگویی | ۹تا۱۲ | ||
| اطمینان خاطر | ۱۳تا۱۶ | ||
| همدلی | ۱۷تا۲۱ | ||
| ۲ | هزینه ارائه خدمات | – | ۲۲تا۲۵ |
| ۳ | دسترسی به خدمات | – | ۲۶تا۲۹ |
| ۴ | ویژگی خدمات | – | ۳۰تا۳۳ |
| ۵ | اداره شکایت مشتریان | – | ۳۴تا۳۵ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 