فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت بازاریابی: پرسشنامه بررسی رابطه کیفیت خدمات، اعتماد، ارزش ادراک‌شده و میزان رضایت و وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت بازاریابی: پرسشنامه بررسی رابطه کیفیت خدمات، اعتماد، ارزش ادراک‌شده و میزان رضایت و وفاداری مشتریان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت بازاریابی: پرسشنامه بررسی رابطه کیفیت خدمات، اعتماد، ارزش ادراک‌شده و میزان رضایت و وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه رابطه بین کیفیت خدمات، اعتماد، ارزش ادراک شده و رضایت و وفاداری مشتریان

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

در این تحقیق از پرسشنامه با سوالات بسته استفاده شده است. در سوالات پرسشنامه مقیاس ۵ نقطه ای استفاده شده است.

جدول۳-۲: طیف لیکرت بر اساس بیان مثبت گویه

کاملا موافقم موافقم بی نظرم مخالفم کاملا

مخالفم

۵ ۴ ۳ ۲ ۱

قابل ذکر است که در سوالات با جنبهی منفی، ارزش گذاری خانه های فوق معکوس خواهد شد.

پرسشنامه این تحقیق شامل دو بخش اصلی می باشد:

الف) مشخصات پاسخ دهنده: این بخش از پرسشنامه مرتبط با ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان(شامل جنسیت، سطح تحصیلات، سن، درآمد، وضعیت شغلی)، نوع حساب و همچنین مدت زمانی که از خدمات این بانک استفاده می کنند می باشد.

ب) سوالات مرتبط با متغیرهای تحقیق: این بخش از پرسشنامه متغیرهای تحقیق را که شامل سه متغیر اصلی و سیزده بعد می باشند را اندازه گیری می کند

تعداد سوال های مربوط به هر متغیر و منابع آن ها در جدول زیر آمده است.

جدول ۳-۳ : تعداد سوال های مربوط به هر متغیر و منابع آن ها

متغیر تعداد ابعاد تعداد سوال منبع
کیفیت خدمات ۴ ۱۳ پرسشنامه استاندارد سروکوال
ارزش ادراک شده ۵ ۱۳ پرسشنامه استاندارد شس
وفاداری مشتریان ۲ ۶ پایان نامه ای تحت عنوان بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتریان با گرایش های رفتاری مشتریان (مطالعه موردی:موسسه اعتباری توسعه) (پاکروان، ۱۳۹۱)
رضایت مشتری ۲ ۶ پرسشنامه استاندارد مالواس
اعتماد ۳ ۹ بررسی تاثیرامنیت اینترنتی بر اعتماد، ریسک و پذیرش بانکداری آنلاین(مطالعه موردی: بانک صادرات) (سیاهسرانی، کجوری، ۱۳۹۱)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.