فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت بازاریابی: پرسشنامه بررسی رابطه کیفیت خدمات، اعتماد، ارزش ادراکشده و میزان رضایت و وفاداری مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت بازاریابی: پرسشنامه بررسی رابطه کیفیت خدمات، اعتماد، ارزش ادراکشده و میزان رضایت و وفاداری مشتریان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت بازاریابی: پرسشنامه بررسی رابطه کیفیت خدمات، اعتماد، ارزش ادراکشده و میزان رضایت و وفاداری مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه رابطه بین کیفیت خدمات، اعتماد، ارزش ادراک شده و رضایت و وفاداری مشتریان
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
در این تحقیق از پرسشنامه با سوالات بسته استفاده شده است. در سوالات پرسشنامه مقیاس ۵ نقطه ای استفاده شده است.
جدول۳-۲: طیف لیکرت بر اساس بیان مثبت گویه
| کاملا موافقم | موافقم | بی نظرم | مخالفم | کاملا
مخالفم |
| ۵ | ۴ | ۳ | ۲ | ۱ |
قابل ذکر است که در سوالات با جنبهی منفی، ارزش گذاری خانه های فوق معکوس خواهد شد.
پرسشنامه این تحقیق شامل دو بخش اصلی می باشد:
الف) مشخصات پاسخ دهنده: این بخش از پرسشنامه مرتبط با ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان(شامل جنسیت، سطح تحصیلات، سن، درآمد، وضعیت شغلی)، نوع حساب و همچنین مدت زمانی که از خدمات این بانک استفاده می کنند می باشد.
ب) سوالات مرتبط با متغیرهای تحقیق: این بخش از پرسشنامه متغیرهای تحقیق را که شامل سه متغیر اصلی و سیزده بعد می باشند را اندازه گیری می کند
تعداد سوال های مربوط به هر متغیر و منابع آن ها در جدول زیر آمده است.
جدول ۳-۳ : تعداد سوال های مربوط به هر متغیر و منابع آن ها
| متغیر | تعداد ابعاد | تعداد سوال | منبع |
| کیفیت خدمات | ۴ | ۱۳ | پرسشنامه استاندارد سروکوال |
| ارزش ادراک شده | ۵ | ۱۳ | پرسشنامه استاندارد شس |
| وفاداری مشتریان | ۲ | ۶ | پایان نامه ای تحت عنوان بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش ادراک شده مشتریان با گرایش های رفتاری مشتریان (مطالعه موردی:موسسه اعتباری توسعه) (پاکروان، ۱۳۹۱) |
| رضایت مشتری | ۲ | ۶ | پرسشنامه استاندارد مالواس |
| اعتماد | ۳ | ۹ | بررسی تاثیرامنیت اینترنتی بر اعتماد، ریسک و پذیرش بانکداری آنلاین(مطالعه موردی: بانک صادرات) (سیاهسرانی، کجوری، ۱۳۹۱) |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 