فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال و تحلیل ابعاد رضایتمندی مشتریان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال و تحلیل ابعاد رضایتمندی مشتریان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال و تحلیل ابعاد رضایتمندی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه کیفیت خدمات  مدل سروکوال

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه استاندارد از مدل سروکوال تبعیت نموده، شامل ۲۲ سوال، ۵ بعد و از ۱۰ مولفهاستفاده شده که به مشترکان و متقاضیان شرکت آب و فاضلاب  که معمولاً حداقل یکبار به شرکت مراجعه نموده اند واگذار شده است.

جدول شماره ۳-۵ابعاد، مولفه ها و شاخص های کیفیت خدمات

ابعاد مولفه ها
عوامل محسوس مدارک و تجهیزات
وضعیت ظاهری
قابلیت اعتبار وعده به عمل
صادقانه درست کار کردن
همدلی درک مشترک
دسترسی
واکنش پذیری ارتباط کاری اثربخش
پاسخگویی
اطمینان ارباب رجوع رفتار کارکنان
شایستگی
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.