فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال و تحلیل ابعاد رضایتمندی مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال و تحلیل ابعاد رضایتمندی مشتریان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پاورپوینت مدیریت خدمات: پرسشنامه سنجش کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال و تحلیل ابعاد رضایتمندی مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه کیفیت خدمات مدل سروکوال
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه استاندارد از مدل سروکوال تبعیت نموده، شامل ۲۲ سوال، ۵ بعد و از ۱۰ مولفهاستفاده شده که به مشترکان و متقاضیان شرکت آب و فاضلاب که معمولاً حداقل یکبار به شرکت مراجعه نموده اند واگذار شده است.
جدول شماره ۳-۵ابعاد، مولفه ها و شاخص های کیفیت خدمات
| ابعاد | مولفه ها |
| عوامل محسوس | مدارک و تجهیزات |
| وضعیت ظاهری | |
| قابلیت اعتبار | وعده به عمل |
| صادقانه درست کار کردن | |
| همدلی | درک مشترک |
| دسترسی | |
| واکنش پذیری | ارتباط کاری اثربخش |
| پاسخگویی | |
| اطمینان ارباب رجوع | رفتار کارکنان |
| شایستگی |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 