فایل ورد کامل پاورپوینت بازاریابی مصرفکننده: پرسشنامه تحلیل اثر استراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مشتریان نسبت به محصولات جدید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پاورپوینت بازاریابی مصرفکننده: پرسشنامه تحلیل اثر استراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مشتریان نسبت به محصولات جدید صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پاورپوینت بازاریابی مصرفکننده: پرسشنامه تحلیل اثر استراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مشتریان نسبت به محصولات جدید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی تاثیر ا ستراتژی تعمیم نام تجاری بر نگرش مصرف کننده از محصول جدید
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی دارد.
در تحقیق حاضر در خصوص سنجش متغیرهای تحقیق از پرسشنامه ذیل استفاده شده است:
سوالات تحقیق به دو دسته سوالات عمومی (جمعیت شناسی[۱]) و سوالات اصلی تقسیم شدهاند و همچنین در نمایشگر ۲-۳ تعداد سوالات مربوط به هر یک از مولفههای پرسشنامه و شماره سوالها درج شده است.
بخش اول: شامل مشخصات فردی پاسخگو می باشد که شامل۴ سوال (جنسیت، تاهل، تحصیلات، درآمد تقریبی ماهیانه) می باشد.
بخش دوم: سوالات توصیفی در خصوص ویژگی های ذهنی و تصوراتی
است که پاسخ دهندگان در مورد محصولات مورد بررسی دارند.
| متغییر اصلی | متغییر فرعی | نوع متغیر | نوع سوالات یا نوع مقیاس | شماره سوالات | منبع |
|
تناسب ادراک شده |
قابلیت انتقال مهارت |
مستقل |
سوال بسته- مقیاس فاصله ای |
۶-۹-۱۲-۱۵ |
چادهاری،۲۰۰۷ آکر و کلر،۱۹۹۰ |
| قابلیت جانشینی | ۸-۱۱-۱۴-۱۷ | ||||
| قابلیت مکملی | ۷-۱۰-۱۳-۱۶ | ||||
| کیفیت ادراک شده | – | مستقل |
سوال بسته- مقیاس فاصله ای |
۱۸-۱۹-۲۰-۲۱ | زایمرو بهات،۲۰۰۴
پارک و کیم،۲۰۰۱ آکر و کلر۱۹۹۰ |
| نگرش مصرف کننده | – | وابسته |
سوال بسته- مقیاس فاصله ای |
۱-۵، ۲-۵ ،۳-۵ ، ۴-۵، ۲۲، ۲۳، ۲۴ ،۲۵ | اسمیت،۲۰۰۱
آکر و کلر۱۹۹۰ |
نمایشگر ۲-۳ مولفهها و سوالات تحقیق
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 