فایل ورد کامل پروپوزال طراحی صنعتی: بررسی الگوهای نوین بستهبندی و نقش آنها در تقویت هویت بصری برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پروپوزال طراحی صنعتی: بررسی الگوهای نوین بستهبندی و نقش آنها در تقویت هویت بصری برند صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پروپوزال طراحی صنعتی: بررسی الگوهای نوین بستهبندی و نقش آنها در تقویت هویت بصری برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
دانلود پروپوزال آماده: : بررسی الگوهای کارآمد طراحی بستهبندی در تقویت هویت بصری برند
فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف ارتباط تصویری
قسمت هایی از پروپوزال:
۱- بیان مسأله:
برند[۱] به نام، نشان، سمبل، لوگو و سایر علائم و مفاهیم، ذهنیتها و تداعیها از سوابق و عملکردهایی اطلاق میشود که کالاها و یا خدمات یک فروشنده را از کالاها و خدمات سایر فروشندگان متمایز میسازد. برند میتواند متعلق به یک کالا، تولیدکننده، یک خدمت یا موسسه خدماتی، یک شرکت یا سازمان و یا یک شخص و حتی مکانی باشد. بهصورت تخصصیتر، برند نشاندهنده مشخصات، علائم و نشانههای قابلخواندن شامل نام، لوگو، شعار، برنامهها و روش طراحی است که بیانکننده ماهیت اصلی و وجودی یک شرکت، محصول یا خدمت است. در اصطلاح فنی بخشی از برند که قابلخواندن باشد را نام برند[۲] و بخشی که قابلخواندن نیست را علامت برند[۳] مینامند و درنهایت هنگامیکه علائم و نشانههای موجود ازلحاظ قانونی به ثبت رسیده باشد به آن علامت تجاری[۴] میگویند.
هویت برند مجموعه تمامی عوامل مشترکی است که همه ارکان برند را در داخل و بیرون آن پیوند میدهد و هماهنگ میکند بنابراین هویت برند فقط شامل نشانه، لوگو تایپ یا نام برند نیست. ساختار هویتی برند بهطورکلی دارای دو بخش ملموس و ناملموس است که بخش ملموس نیز خود شامل سه جنبه اصلی شامل هویت بصری[۵]، هویت شنیداری[۶] و هویت کلامی[۷] است.
هویت بصری برند خود دربرگیرنده نشان برند، نقشه معماری لوگو، ساختار و قواعد استفاده از نام و نشان برند، کاربردهای مجاز و غیرمجاز لوگو، واریاسیون (تنوع) و رنگبندیهای لوگو، پسزمینههای مجاز و غیرمجاز لوگو، رنگهای سازمانی و رنگهای ثانوی، فونتهای سازمانی و ساختار و قواعد بصری سبک و سیاق برند در بستهبندی، تبلیغات و تشریفات و است.
در بازار امروز که کاملاً رقابتی است، رعایت استانداردهای مربوط به طراحی و توسعه هویت بصری برند نقش بسیار تعیینکنندهای در تصویرسازی مناسب در ذهن مخاطبین آن سازمان دارد. هویت بصری منسجم و قوی، تصویر ذهنی سازمان را بهبود میبخشد و فعالیتهای بازاریابی آن را حمایت میکند. ارزش هویت بصری برند بسیار درخور توجه است؛ اگر به نحوی شایسته ارائه شود، ارزشافزوده مییابد و استفاد نامناسب نیز از اعتبار آن میکاهد.
مهمترین اهداف هویت بصری برند به شرح زیر است:
- ساخت یک هویت بصری منسجم، واحد و شفاف برای سازمان، نمایندگیها و برندهای زیرمجموعه سازمان.
- بازتاب شرکت بهعنوان یک مجموعهی حرفهای، قابلاطمینان و مدرن.
- ایجاد یک تصویر یکپارچه در ذهن مخاطبان و استاندارد کردن آن در تمام رسانهها.
- افزایش وفاداری مشتریان و تثبیت کسب درآمد.
۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:
۳- پیشینه تحقیق:
۴- اهداف تحقیق:
..
۵- فرضیه های تحقیق:
..
۶- مدل تحقیق
..
۷- سوالات تحقیق:
..
۸- تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):
..
۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:
۱۰- روش شناسی تحقیق:
الف: شرح کامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهیزات و استانداردهای مورد استفاده در قالب مراحل اجرایی تحقیق به تفکیک):
ب- متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:
..
ج – شرح کامل روش (میدانی، کتابخانهای) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فیشبرداری و غیره) گردآوری دادهها :
..
د – جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):
..
ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:
..
ز- ابزار تحقیق:
..
هـ – روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها:
..
منابع :
..
آسان داک: www.Asandoc.com
دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده
[۱] – Brand
[۲] – Brand name
[۳] – Brand mark
[۴] – Trade Mark
[۵] – Visual Identity
[۶] – Sonic Identity
[۷] – Verbal Identity
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 