فایل ورد کامل پروپوزال بیمه و حقوق: تحلیل میزان رضایت زیاندیدگان شخص ثالث از عملکرد بیمه ایران با مطالعه موردی شهرستان بوشهر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پروپوزال بیمه و حقوق: تحلیل میزان رضایت زیاندیدگان شخص ثالث از عملکرد بیمه ایران با مطالعه موردی شهرستان بوشهر صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پروپوزال بیمه و حقوق: تحلیل میزان رضایت زیاندیدگان شخص ثالث از عملکرد بیمه ایران با مطالعه موردی شهرستان بوشهر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
دانلود پروپوزال آماده: : بررسی میزان رضایت مندی زیان دیدگان شخص ثالث از عملکرد بیمه ایران
مورد مطالعه: شهرستان بوشهر
فرم پروپوزال پر شده و تکمیل شده نیمه رایگان کارشناسی ارشد و دکتری آماده برای انجام پایان نامه و درس روش تحقیق برای رشته های مختلف
مدیریت
قسمت هایی از پروپوزال:
۱- بیان مسأله:
یکی از رسالتها یا مأموریتهای اصلی هر سازمان بازرگانی، تأمین نیاز خاصی از مشتریان یا بازار هدف آن سازمان از طریق عرضه کالا یا خدمت خاصی به آنان است.این تأمین رضایت، منجر به وفاداری مشتریان نسبت به کالا یا خدمت سازمان میشود و نهایتا تداوم فعالیت و حیات سازمان را تأمین میکند (روستا و همکاران، ۱۳۸۱).
تمایل به ارائه با کیفیت کالا و خدمات، نقش مهمی در صنایع خدماتی از جمله بیمه ایفاء میکند، زیرا کیفیت خدمات برای بقا و سودآوری چنین سازمانهایی حیاتی است و یک استراتژی سودآور برای سازمان است. امروزه، رضایت مشتری و کیفیت خدمات، مسائلی حیاتی در اغلب صنایع خدماتی به شمار میروند. در شرکتهای بازرگانی و خدماتی فعال در بازارهای رقابتی، مشتری مداری[۱] پایه و اساس حرکت و بقای سازمانها است؛ به عبارت دیگر، تمامی راههای حفظ و بقای یک سازمان و بنگاه اقتصادی، به حفظ و ارتقای وفاداری به مشتریان و مطمئن ساختن آنان از امکان دستیابیشان به خدمات مورد نظرشان در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ختم میشود. این موضوع در بخش پرداخت خسارت[۲] به بیمهگذاران در شرکتهای بیمه اهمیت بسیار زیادی دارد.
بدیهی است شرکتهای بیمه برای تداوم فعالیت خود باید به پرداخت خسارت اقدام کنند و شانه خالی کردن و طفره رفتن شرکت بیمه برای پرداخت و تسویه منصفانه خسارتها باعث ایجاد روابط نامطلوب بین آن شرکت و مردم میشود. شرکت بیمهای که مرتبا خسارتهای واقعی و درست را کم پرداخت میکند خیلی زود، مشتریان خود را از دست میدهد (صالحی، ۱۳۷۷). محصول بیمه از آن نوع کالاهای فیزیکی نیست که ماهیت و کیفیت محصول در زمان معامله قابل لمس باشد، بلکه یک محصول تعهدی است؛ یعنی فروش تأمین اطمینان پرداخت خسارت در آینده در مقابل تعهد بیمهگذار در زمان حال به پرداخت حق بیمه (آسوده، ۱۳۸۷).
۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:
۳- پیشینه تحقیق:
۴- اهداف تحقیق:
..
۵- فرضیه های تحقیق:
..
۶- مدل تحقیق
..
۷- سوالات تحقیق:
..
۸- تعریف واژهها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):
..
۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:
۱۰- روش شناسی تحقیق:
الف: شرح کامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهیزات و استانداردهای مورد استفاده در قالب مراحل اجرایی تحقیق به تفکیک):
ب- متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:
..
ج – شرح کامل روش (میدانی، کتابخانهای) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فیشبرداری و غیره) گردآوری دادهها :
..
د – جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):
..
ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:
..
ز- ابزار تحقیق:
..
هـ – روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها:
..
منابع :
..
آسان داک: www.Asandoc.com
دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده
[۱]. Customer orientation
[۲] . losses pay
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 