فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی: ابزار سنجش میزان وفاداری به برند و بررسی عوامل مؤثر بر آن (مشایخی ۱۳۹۰)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی: ابزار سنجش میزان وفاداری به برند و بررسی عوامل مؤثر بر آن (مشایخی ۱۳۹۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی: ابزار سنجش میزان وفاداری به برند و بررسی عوامل مؤثر بر آن (مشایخی ۱۳۹۰)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه وفاداری به برند (مشایخی ۱۳۹۰ )

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه دارای۱۳  سوال بوده و توسط ) مشایخی ۱۳۹۰ (ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.

جدول ۱-۳ :توزیع پرسشهای بررسی رابطه بین درگیری و وفاداری به برند

شماره پرسشها تعداد پرسشها شاخصها عناصر مرتبطه درگیری

۱۵-۱۴-۱۳

۳

اندازه گیری شاخص های شناختی

چون توجه و تمرکزی که فرد در فرایند

خرید خویش مبذول می کند

 

۶-منابع شناختی

۲۵-۲۲-۱۶ ۳

میزان تمایل مصرف کننده به ادامه به

مصرف همین برند به جای انکه برند دیگری

را برگزیده و امتحان کند .

۷-جایگزینی

۲۳-۱۹-۱۸-۱۷

 

۴

 

میزان تعهد و وفاداری که فرد نسبت به یک

برند اعلام می دارد

۸۸- تعهد به برند
۲۴-۲۱-۲۰ ۳ اندازه گیری میزان تمایل مصرف کننده به

مصرف برند فعلی خویش در آبنده

و اینکه در آینده همین رفتار را دارد .

۹۹- وابستگی

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.