فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی: ابزار سنجش میزان وفاداری به برند و بررسی عوامل مؤثر بر آن (مشایخی ۱۳۹۰)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی: ابزار سنجش میزان وفاداری به برند و بررسی عوامل مؤثر بر آن (مشایخی ۱۳۹۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی: ابزار سنجش میزان وفاداری به برند و بررسی عوامل مؤثر بر آن (مشایخی ۱۳۹۰) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه وفاداری به برند (مشایخی ۱۳۹۰ )
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه دارای۱۳ سوال بوده و توسط ) مشایخی ۱۳۹۰ (ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.
جدول ۱-۳ :توزیع پرسشهای بررسی رابطه بین درگیری و وفاداری به برند
| شماره پرسشها | تعداد پرسشها | شاخصها | عناصر مرتبطه درگیری |
|
۱۵-۱۴-۱۳ |
۳ |
اندازه گیری شاخص های شناختی
چون توجه و تمرکزی که فرد در فرایند خرید خویش مبذول می کند |
۶-منابع شناختی |
| ۲۵-۲۲-۱۶ | ۳ | میزان تمایل مصرف کننده به ادامه به
مصرف همین برند به جای انکه برند دیگری را برگزیده و امتحان کند . |
۷-جایگزینی |
| ۲۳-۱۹-۱۸-۱۷
|
۴
|
میزان تعهد و وفاداری که فرد نسبت به یک
برند اعلام می دارد |
۸۸- تعهد به برند |
| ۲۴-۲۱-۲۰ | ۳ | اندازه گیری میزان تمایل مصرف کننده به
مصرف برند فعلی خویش در آبنده و اینکه در آینده همین رفتار را دارد . |
۹۹- وابستگی
|
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 