فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی رفتاری: ابزار سنجش میزان درگیری و مشارکت فعال مشتریان در فرآیند خرید (مشایخی ۱۳۹۰)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی رفتاری: ابزار سنجش میزان درگیری و مشارکت فعال مشتریان در فرآیند خرید (مشایخی ۱۳۹۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی رفتاری: ابزار سنجش میزان درگیری و مشارکت فعال مشتریان در فرآیند خرید (مشایخی ۱۳۹۰) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه درگیری مشتری ( مشایخی ۱۳۹۰)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه دارای ۱۲ سوال بوده و توسط ) مشایخی ۱۳۹۰ (ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.
جدول ۱-۳ :توزیع پرسشهای بررسی رابطه بین درگیری و وفاداری به برند
| شماره پرسشها | تعداد پرسشها | شاخصها | عناصر مرتبطه درگیری |
|
۳-۲-۱ |
۳ |
میزان توجه و احساس علاقه ای که
فرد به یک طبقه محصولی دارد . |
۱-علاقه |
|
۵-۴ |
۲ |
مطلوبیت حاصله از مصرف محصول |
۲-احساس لذت |
|
۷-۶ |
۲ |
درجه تطابق محصول با ویژگی های
فردی و اجتماعی مصرف کننده |
۳-ابعاد نشانه ای |
|
۹-۸ |
۲ |
احتمال ادراک شده وقوع نتایج
نامطلوب |
۴-احتمال ریسک |
|
۱۲-۱۱-۱۰ |
۳ |
اهمیت ادراک شده از نتایج نامطلوب
در اثر انتخاب نادرست |
۵-اهمیت ریسک |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 