فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی رفتاری: ابزار سنجش میزان درگیری و مشارکت فعال مشتریان در فرآیند خرید (مشایخی ۱۳۹۰)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی رفتاری: ابزار سنجش میزان درگیری و مشارکت فعال مشتریان در فرآیند خرید (مشایخی ۱۳۹۰) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی رفتاری: ابزار سنجش میزان درگیری و مشارکت فعال مشتریان در فرآیند خرید (مشایخی ۱۳۹۰)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه درگیری مشتری ( مشایخی ۱۳۹۰)

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه دارای ۱۲ سوال بوده و توسط ) مشایخی ۱۳۹۰ (ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.

جدول ۱-۳ :توزیع پرسشهای بررسی رابطه بین درگیری و وفاداری به برند

شماره پرسشها تعداد پرسشها شاخصها عناصر مرتبطه درگیری

۳-۲-۱

 

۳

میزان توجه و احساس علاقه ای که

فرد به یک طبقه محصولی دارد .

 

۱-علاقه

۵-۴

 

۲

مطلوبیت حاصله از مصرف محصول  

۲-احساس لذت

۷-۶

۲

درجه تطابق محصول با ویژگی های

فردی و اجتماعی مصرف کننده

 

۳-ابعاد نشانه ای

۹-۸

۲

احتمال ادراک شده وقوع نتایج

نامطلوب

 

۴-احتمال ریسک

۱۲-۱۱-۱۰

۳

اهمیت ادراک شده از نتایج نامطلوب

در اثر انتخاب نادرست

 

۵-اهمیت ریسک

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.