فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت بازاریابی: ابزار ارزیابی ارزش ادراکشده مشتری و تحلیل تأثیر آن بر وفاداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت بازاریابی: ابزار ارزیابی ارزش ادراکشده مشتری و تحلیل تأثیر آن بر وفاداری صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت بازاریابی: ابزار ارزیابی ارزش ادراکشده مشتری و تحلیل تأثیر آن بر وفاداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه ارزش مشتری
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
برای تعیین سئوالات مربوط به هر یک از عوامل موجود در مدل از منابع زیر استفاده شده است که در جدول (۳-۲) نشان داده شده است.
جدول (۳-۲) منابع طراحی سئوالات پرسشنامه
| متغیرها | برگرفته از |
| ارزش مشتری | دنیل ج. فلینت و همکاران[۱](۲۰۱۰)، جی-شن چیو و همکاران[۲](۲۰۱۰)، فندوس رویگ و همکاران[۳](۲۰۰۶) |
پرسشنامه شامل ۲۱ سئوال و در قالب مقیاس پنج گزینه ای لیکرت( طیف کاملاً مخالفم با نمره ۱ تا کاملاً موافقم با نمره پنج) تدوین شده است. سئوالات به تفکیک عوامل و شاخص ها در جدول شماره (۳-۳) آورده شده است.
جدول (۳-۳): عامل ها و شاخص های مورد اندازه گیری در پرسشنامه
| سئوالات | شاخص ها | عامل ها |
| ۱۴-۱۷ | ارزش کارکردی مؤسسه | ارزش مشتری |
| ۱۸-۲۱ | ارزش کارکردی پرسنل | |
| ۲۲-۲۴ | ارزش کارکردی خدمت | |
| ۲۵-۲۷ | ارزش کارکردی قیمت | |
| ۲۸-۳۲ | ارزش احساسی | |
| ۳۳-۳۴ | ارزش اجتماعی |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 