فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت بازاریابی: ابزار ارزیابی ارزش ادراک‌شده مشتری و تحلیل تأثیر آن بر وفاداری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت بازاریابی: ابزار ارزیابی ارزش ادراک‌شده مشتری و تحلیل تأثیر آن بر وفاداری صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت بازاریابی: ابزار ارزیابی ارزش ادراک‌شده مشتری و تحلیل تأثیر آن بر وفاداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه ارزش مشتری

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

برای تعیین سئوالات مربوط به هر یک از عوامل موجود در مدل از منابع زیر استفاده شده است که در جدول (۳-۲) نشان داده شده است.

جدول (۳-۲) منابع طراحی سئوالات پرسشنامه

متغیرها برگرفته از
ارزش مشتری دنیل ج. فلینت و همکاران[۱](۲۰۱۰)، جی-شن چیو و همکاران[۲](۲۰۱۰)، فندوس رویگ و همکاران[۳](۲۰۰۶)

پرسشنامه شامل ۲۱ سئوال و در قالب مقیاس پنج گزینه ای لیکرت( طیف کاملاً مخالفم با نمره ۱ تا کاملاً موافقم با نمره پنج) تدوین شده است. سئوالات به تفکیک عوامل و شاخص ها در جدول شماره (۳-۳) آورده شده است.

جدول (۳-۳): عامل ها و شاخص های مورد اندازه گیری در پرسشنامه

سئوالات شاخص ها عامل ها
۱۴-۱۷ ارزش کارکردی مؤسسه ارزش مشتری
۱۸-۲۱ ارزش کارکردی پرسنل
۲۲-۲۴ ارزش کارکردی خدمت
۲۵-۲۷ ارزش کارکردی قیمت
۲۸-۳۲ ارزش احساسی
۳۳-۳۴ ارزش اجتماعی

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.