فایل ورد کامل پرسشنامه رفتار مصرفکننده: سنجش وفاداری مشتریان بر اساس مدلهای تئو (۲۰۰۳) و دلن (۲۰۰۷)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه رفتار مصرفکننده: سنجش وفاداری مشتریان بر اساس مدلهای تئو (۲۰۰۳) و دلن (۲۰۰۷) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه رفتار مصرفکننده: سنجش وفاداری مشتریان بر اساس مدلهای تئو (۲۰۰۳) و دلن (۲۰۰۷) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه وفاداری مشتری( تئو و همکاران (۲۰۰۳)، دلن و همکاران (۲۰۰۷))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
برای تعیین سئوالات مربوط به هر یک از عوامل موجود در مدل از منابع زیر استفاده شده است که در جدول (۳-۲) نشان داده شده است.
جدول (۳-۲) منابع طراحی سئوالات پرسشنامه
| متغیرها | برگرفته از |
| وفاداری مشتری | تئو و همکاران[۱](۲۰۰۳)، دلن و همکاران[۲](۲۰۰۷) |
پرسشنامه شامل۵ سئوال و در قالب مقیاس پنج گزینه ای لیکرت( طیف کاملاً مخالفم با نمره ۱ تا کاملاً موافقم با نمره پنج) تدوین شده است. سئوالات به تفکیک عوامل و شاخص ها در جدول شماره (۳-۳) آورده شده است.
جدول (۳-۳): عامل ها و شاخص های مورد اندازه گیری در پرسشنامه
| سئوالات | شاخص ها | عامل ها |
| ۳۵-۳۹ | – | وفاداری مشتری |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 