فایل ورد کامل پروپوزال علوم تربیتی: تحلیل شرایط و الزامات قانونی مربیان در فرآیند تدریس و آموزش رسمی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پروپوزال علوم تربیتی: تحلیل شرایط و الزامات قانونی مربیان در فرآیند تدریس و آموزش رسمی صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پروپوزال علوم تربیتی: تحلیل شرایط و الزامات قانونی مربیان در فرآیند تدریس و آموزش رسمی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
شرایط مربی از نظر قوانین موثر در تدریس
(۸۵ صفحه ورد)
فهرست مطالب
| عنوان | صفحه |
| فصل اول: تعاریف و مفاهیم | |
| مفهوم فنون تدریس و تعاریف آن | |
| شرایط مربی از نظر قوانین موثر در تدریس | |
| وظایف عمومی مربیان از دیدگاه سازمانی | |
| تعریف مطالعه و روش های آن | |
| فصل دوم: آئین کلاس داری | |
| هدف از بررسی آیین کلاس داری | |
| نقش انگیزه | |
| نقش انضباط و کنترل | |
| بحث انضباط شخصی و تاثیر آن در کلاس داری | |
| فصل سوم : روش های کلی تدریس در نظام آموزشی | |
| روش های فعال و غیر فعال و قوانین اثر و نتیجه | |
| هدف های آموزشی | |
| مهایت های فرایند تدریس | |
| الف) مهارت های پیش از تدریس- تعریف استاندارد- آشنایی با طرح درست و فواید آن و فرم | |
| ب) مهارت های بپمن تدریس: ۱- تنظیم صدا و حرکات فیزیکی مربی ۲- حفظ شخصیت و احترام مربی ۳- فروتنی و ادب ۴- بیان کافی مطالب درسی ۵- اجتناب از ارائه مطالب غیر درسی ۶- اجتناب از اختلاط موضوعات ۷- کیفیت بیان مطالب | |
| بررسی فنون عرضه شده به کارآموز و بیان مطالب | |
| ارجاع اطلاعات کافی برای کارآموز | |
| انتظاراتی که کارآموز از مراکز فنی و حرفه ای دارد: | |
| تقاضا و نیازهای عمومی و کلی در پداگوژی و نحوه برخورد با دیگران | |
| طریق شناخت افکار و استعدادهای افراد | |
| مهارت های پس از تدریس | |
| فصل چهارم: کلیات روش های تدریس | |
| ۱- روش های تدریس غیر فعال- شیوه مکتبی- شیوه توضیحی- شیوه سخنرانی | |
| ۲- روش های تدریس فعال- شیوه پرسش و پاسخ- شیوه بحث- شیوه اکتشافی | |
| ۳- شیوه یا روش اکتشافی و روش حل مسائل | |
| ۴- شیوه یا روش اکتشافی و روش حل مسائل | |
| بحث پایانی | |
| منابع و مأخذ مورد استفاده |
تعریف فرستنده یا مربی
مربی شخصی است که اطلاعات علمی پراکنده را متناسب با استاندارد رشته آموزشی خود تنظیم کرده و با شیوه های مناسب آن را به صورت مطالب ساده و قابل درک برای کارآموز تبدیل و با سرعت مناسب و در سطح استعداد او انتقال می دهد.
حال با توجه به تعریف مربی می توان فرق بین مربی با کتاب را مقایسه و درک نمود. یعنی اینکه کتاب آنچه را که در خود دارد چه سخت باشد و چه آسان،..
..
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 