فایل ورد کامل پروپوزال علوم تربیتی: تحلیل اثرات تکلیف شب بر عملکرد تحصیلی، انگیزش و کیفیت یادگیری دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پروپوزال علوم تربیتی: تحلیل اثرات تکلیف شب بر عملکرد تحصیلی، انگیزش و کیفیت یادگیری دانشآموزان صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پروپوزال علوم تربیتی: تحلیل اثرات تکلیف شب بر عملکرد تحصیلی، انگیزش و کیفیت یادگیری دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
اثرات تکلیف شب برای دانش آموزان
(۱۴۳ صفحه ورد)
فهرست مطالب
| عنوان | صفحه |
فصل اول |
|
| مقدمه | ۱ |
| بیان مسئله | ۷ |
| ضرورت و اهمیت پژوهش | ۱۰ |
| متغیرهای پژوهش | ۱۳ |
| تعریف عملیاتی متغیرها | ۱۴ |
| فرضیه های تحقیق | ۱۵ |
فصل دوم |
|
| مقدمه | ۱۸ |
| قوانین یادگیری از نظر روانشناسان | ۲۱ |
| تاثیر تکلیف در یادگیری | ۲۳ |
| آیا تکلیف شب یک ضرورت تربیتی است؟ | ۲۴ |
| ملاک های تعیین تکلیف شب | ۲۶ |
| تناسب نوع تکلیف با نوع درس | ۲۸ |
| جایگاه تکلیف | ۲۸ |
| تصحیح تکلیف | ۲۹ |
| تشریح اهداف تکلیف | ۳۰ |
| فواید و مضرات تکلیف | ۳۰ |
| اهداف تکلیف | ۳۱ |
| انواع تکلیف | ۳۲ |
| حجم تکلیف | ۳۳ |
| رابطه تکلیف با میزان هوش و استعداد دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی آنها | ۳۵ |
| تاریخچه تکلیف شب در جهان | ۳۶ |
| تکلیف شب به عنوان یک تجربه یادگیری | ۳۸ |
| اثرات تکلیف شب | ۴۰ |
| نظریات مختلف درباره تکلیف شب | ۴۱ |
| تاریخچه تکلیف شب | ۴۴ |
| تحقیقات انجام شده در ایران | ۵۲ |
فصل سوم |
|
| روش تحقیق | ۵۶ |
| نوع تحقیق | ۵۶ |
| جامعه آماری | ۵۷ |
| نمونه آماری | ۵۷ |
| روش نمونه گیری | ۵۷ |
| ابزار تحقیق | ۵۷ |
| روش تجزیه و تحلیل اطلاعات | |
فصل چهارم |
|
| الف- آمار توصیفی | ۶۱ |
| مقدمه و بیان افراد نمونه آماری بر اساس مدرک سابقه، جنسیت و منطقه جغرافیایی | ۶۱ |
بیان فرضیه ها و سوالات مربوط به آن |
۶۲ |
| سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضیه شماره یک | ۱۰۱-۶۳ |
| سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضیه شماره دو | ۱۰۱-۶۳ |
| سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضیه شماره سه | ۱۰۱-۶۳ |
| سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضیه شماره چهار | ۱۰۱-۶۳ |
| سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضیه شماره پنج | ۱۰۱-۶۳ |
| سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضیه شماره شش | ۱۰۱-۶۳ |
| سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضیه شماره هفت | ۱۰۱-۶۳ |
| تجزیه و تحلیل و بیان روش مقایسه ای ارائه تکلیف شب سنتی و فعال | ۱۰۱ |
| آمار استنباطی | ۱۰۵ |
| بحث و نتیجه گیری | ۱۰۹ |
فصل پنجم |
|
| خلاصه پژوهش | ۱۱۲ |
| عنوان و اهداف پژوهش | ۱۱۲ |
| فرضیه های پژوهش | ۱۱۲ |
| نوع پژوهش | ۱۱۴ |
| پیشنهادات | ۱۱۵ |
| محدودیت ها و موانع | ۱۱۶ |
پیوست ها |
|
| منابع و مأخذ | ۱۱۹ |
| فهرست جداول | ۱۲۱ |
| نمونه فرم پرسشنامه | ۱۲۴ |
مقدمه:
تکلیف همواره به عنوان یکی از عوامل مهم در تحقق یادگیری مطرح بوده و در هر دوره متناسب با برداشتی که از یادگیری وجود داشته، شکل و نوع تکلیف نیز متفاوت بوده است. شاید در گذشته اگر دانش آموزی صرفاً موفق به محفوظاتی در ذهن خویش می شد، تصور می رفت که یادگیری در او تحقق یافته است. اما امروزه، با تعریفی که از یادگیری می شود توقع اهدافی فراتر از آن وجود دارد. یکی از متغیرهای رایج در مورد یادگیری به شرح زیر است: «یادگیری تغییری است که در توانایی انسان ایجاد می شود و برای مدتی باقی
..
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 