فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی دیجیتال: بررسی رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرفکنندگان (حسینی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی دیجیتال: بررسی رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرفکنندگان (حسینی) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی دیجیتال: بررسی رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرفکنندگان (حسینی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه بررسی رابطه بین تبلیغات موبایلی و قصد خرید مصرف کنندگان (حسینی)
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
این پرسشنامه توسط حبیب حسینی ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.این پرسشنامه شامل ۳۰ سوال است. در طراحی این قسمت سعی گردیده است که سوالات پرسشنامه تاحد ممکن قابل فهم باشد. برای طراحی این بخش از طیف پنج گزینهای لیکرت استفاده گردیده است که یکی از رایجترین مقیاس های اندازهگیری به شمار میرود.
| نام متغیر |
| قصد خرید |
| نیات رفتاری |
| تبلیغات موبایلی |
| سهولت استفاده |
| سودمندی |
| شرایط تسهیلی |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 