فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت برند: ابزار سنجش میزان وفاداری و اعتماد مشتریان به برندهای تجاری (انگوک فن و قنتوس ۲۰۱۳)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت برند: ابزار سنجش میزان وفاداری و اعتماد مشتریان به برندهای تجاری (انگوک فن و قنتوس ۲۰۱۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه مدیریت برند: ابزار سنجش میزان وفاداری و اعتماد مشتریان به برندهای تجاری (انگوک فن و قنتوس ۲۰۱۳) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است
پرسشنامه وفاداری واعتماد به برند (انگوک فن و قنتوس (۲۰۱۳))
روایی و پایایی دارد
نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.
در تحقیق حاضر از پرسشنامه استاندارد انگوک فن و قنتوس (۲۰۱۳) برای جمع آوری داده ها استفاده شده است. پرسشنامه اصلی به زبان انگلیسی بود و به روش ترجمه معکوس به زبان فارسی ترجمه شد و مجدداً توسط شخص دیگری به زبان انگلیسی برگردانده شد. سپس با مشورت اساتید متخصص بازاریابی و استاد راهنما مورد تائید میباشد. در ضمن این پرسشنامه شامل ۱۳ سوال استاندارد بسته است و در هر بخش برای اندازه گیری یکی از ویژگی های(متغیر تحقیق) استفاده شده است. به منظور سنجش وفاداری به برند ۵ پرسش، سنجش اعتماد به برند ۸ پرسش مطرح شده است.
جدول۳-۱) تعداد سوالات متغیر های پرسشنامه
| متغیر | شماره سوالات | تعداد سوال |
| وفاداری به برند | ۵-۱ | ۵ |
| اعتماد به برند | ۱۳-۶ | ۸ |
سوالات به گونه ای طراحی شده است که پاسخ گویان، گزینه ها را بر مبنای طیف پنج درجه ای لیکرت علامت گذاری کنند و پرسشنامه ها به صورت حضوری بین پاسخ دهندگان توزیع شد. پرسشنامه میان ۳۱۰ نفر از مشتریان برند های نساجی توزیع شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 