فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی اجتماعی: ارزیابی تأثیر راهبردهای بازاریابی اجتماعی بر میزان استقبال مصرف‌کنندگان (عباسی میوه‌کار ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی اجتماعی: ارزیابی تأثیر راهبردهای بازاریابی اجتماعی بر میزان استقبال مصرف‌کنندگان (عباسی میوه‌کار ۱۳۹۳) صفحه می باشد دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه بازاریابی اجتماعی: ارزیابی تأثیر راهبردهای بازاریابی اجتماعی بر میزان استقبال مصرف‌کنندگان (عباسی میوه‌کار ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

پرسشنامه بررسی رابطه بین بازاریابی اجتماعی بر استقبال مصرف کنندگان) عباسی میوه کار ۱۳۹۳ )

روایی و پایایی دارد

نحوه نمره دهی وکلید سوالات دارد.

این پرسشنامه دارای ۳۰ سوال بوده و توسط ) عباسی میوه کار ۱۳۹۳  (ساخته شده است و روایی و پایایی آن تأیید شده است.

در این پژوهش  از پرسش نامه ای که شامل سئوالات متناسب با فرضیه های پژوهش است و در جدول آمده است استفاده گردیده است :

فرضیه شماره سؤال
۱            عامل اثربخشی در بازاریابی اجتماعی تجهیزات و فناوری های نوین ساختمانی و استقبال مصرف کنندگان رابطه معناداری دارد. ۵-۱
۲            عامل اعتماد در بازاریابی اجتماعی تجهیزات و فناوری های نوین ساختمانی و استقبال مصرف کنندگان رابطه معناداری دارد. ۹-۶
۳            عامل قابلیت دسترسی در بازاریابی اجتماعی تجهیزات و فناوری های نوین ساختمانی و استقبال مصرف کنندگان رابطه معناداری دارد. ۱۳-۱۰
۴            عامل قیمت در بازاریابی اجتماعی تجهیزات و فناوری های نوین ساختمانی و استقبال مصرف کنندگان رابطه معناداری دارد. ۱۷-۱۴
۵            عامل محصول در بازاریابی اجتماعی تجهیزات و فناوری های نوین ساختمانی و استقبال مصرف کنندگان رابطه معناداری دارد. ۲۱-۱۸
۶            عامل تنوع در بازاریابی اجتماعی تجهیزات و فناوری های نوین ساختمانی و استقبال مصرف کنندگان رابطه معناداری دارد. ۲۵-۲۲
۷            عامل ترویج  در بازاریابی اجتماعی تجهیزات و فناوری های نوین ساختمانی و استقبال مصرف کنندگان رابطه معناداری دارد. ۳۰-۲۶

جدول ۳-۲ فرضیه ها در  پرسش نامه

در رابطه با پرسش نامه مربوط به رساله حاضر می توان اینگونه عنوان کرد که هر یک از فرضیه ها شامل تعدادی سوال متناسب با آن فرضیه ها است که با مطالعه مقالات علمی که موضوعات مشابه با کار ما و همچنین سایر پرسش نامه های علمی در رابطه با موضوع مورد پژوهش و اعمال تغییراتی زیر نظر اساتید و صاحب نظران در مجموع ۳۰ سوال بسته با طیف پاسخ های ۵ گزینه ای لیکرت شامل موارد؛خیلی زیاد، زیاد، متوسط، کم وخیلی کم طراحی گردید که در نرم افزار مورد نظر هر یک دارای کد امتیازی مشخصی هستند که پس از توزیع پرسش نامه ها و جمع آوری نظرات به آنها می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.